אביהוא בן משה יעמוד בראש המטה של עמיעד טאוב

טאוב הודיע על מועמדותו לרשימת "הבית היהודי" לכנסת הבאה. בדברים לפעיליו אמר טאוב כי בכוונתו "להחזיר את המפד"ל השפויה להנהגה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/05/12 12:33 ט בסיון התשעב

אביהוא בן משה יעמוד בראש המטה של עמיעד טאוב
יח"צ, צילום: יח"צ

סגן ראש עיריית רמת גן, אביהוא בן משה, יעמוד בראש מטה הבחירות של עמיעד טאוב המתמודד לרשימת "הבית היהודי" בפריימריז למפלגה המתקיימים בימים אלה.

בכינוס ראשון של מטה הבחירות למפקד הציונות הדתית, הציג טאוב את תוכנית העבודה שלו ואמר כי בכוונתו ''להחזיר את המפד''ל השפויה להנהגה''. לצידו של ראש המטה החדש תעמוד גם אשת התקשורת לילך בן צבי, אשר תשמש כדוברת המטה ופעילים נוספים האחראים על הפעילות באינטרנט ועל ארגון יום הבחירות.

אביהוא בן משה קרא לצעירי הציונות הדתית להתייצב מאחורי טאוב ולאחד כוחות על מנת לסייע לו להיבחר. "טאוב הוא האדם הראוי לייצר אותנו בכנסת לאור כישוריו המנהיגותיים וניסיונו הפוליטי, כולנו צריכים להתאגד מאחוריו לא על מנת להכניסו לרשימה לכנסת אלא על מנת להכניסו לכנסת כנציגינו'', אמר.

''אני מאמין בכל לב רק כוחות חדשים צעירים ואיכותיים יכולים להחזיר את הציונות הדתית להיות גורם מוביל גם בפן הפוליטי אנו הצעירים בעלי האידיאולוגיה, המוטיבציה, התעוזה והנכונות לעשות ולשנות חייבים היום יותר מתמיד להתייצב בראש המחנה להוביל שינויים חברתיים וערכיים בציונות הדתית להחזיר את המפד'''ל השפויה לעמוד בראש המחנה הפוליטי האמוני במדינה'', אמר טאוב לפעיליו במהלך הכינוס.

טאוב, בן ה-34, תושב מודיעין נשוי ואב לשלושה בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן וקצין (במיל'), משמש כיום כמנכ''ל חברת ''עט תקשורת'' כיועץ המפד''ל בתחום האינטרנט וכיועץ הועדה לזכויות הילד בכנסת ישראל וכן כפובליציסט ב''מצב הרוח''. בעבר ניהל טאוב את מטה וקמפיין האינטרנט של מפלגת הבית היהודי בבחירות לכנסת ה-18 וכן שלל קמפיינים בבחירות המוניציפאליות וכיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן ,כסיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית וכיו"ר הדירקטוריון של חברת בש"ן.