מיכאל בן ארי מגיב לעמית סגל: "קוריוז נחות. הפוסל במומו פוסל"

אחרי שהפרשן עמית סגל כתב כי עוצמה יהודית ממשיכה להתמודד רק כדי לקבל מימון מפלגות, הח"כ לשעבר מגיב בטור בלעדי בכיפה: "אנחנו המפלגה היחידה בימין שפועלת באופן עקבי, מתוך אידאולוגיה וערכים. מלבד הבחירות האחרונות, מעולם לא קיבלנו מימון מפלגות"

ד"ר מיכאל בן ארי
כ בשבט התשפ
,
15 בפברואר, 2020 20:02
מיכאל בן ארי

מיכאל בן אריצילום: כיפה

עמית סגל הטיח בנו השבוע טיעון מגוחך להפליא: הסיבה שעוצמה יהודית רצה, היא כדי להרוויח את מימון המפלגות.

קראתי את זה ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות; עד היכן אפשר לרדת כשמונעים מפוזיציה?
עמית, אתה צודק. אין ספק שכל העבודה שלנו במשך שנים היא רק בשביל יחידת מימון. הרי ברור לך שיש לנו כבר תכנית מוסדרת מה לעשות עם הכסף: ברוך מרזל יעבור מאדמות ישי שבחברון לווילה ברעננה, ובמקום לנסוע אליה בטרמפים (כהרגלו) - הוא יקנה BMW ספורט. אני אעזוב אחרי עשרות שנות העשייה בחינוך ובמחקר ואלך להיות ברוקר בבורסה.

ועכשיו ברצינות עמית.
כל הפוסל במומו פוסל. מסתבר שמי שהמניע שלו הוא רק כסף, יראה באחרים, כמובן מאליו, את מה שפסול בו ויטען שלאחרים אכפת רק הכסף.

אולי קשה לך להתמודד עם העובדה שאנחנו המפלגה היחידה בימין שפועלת באופן עקבי, מתוך אידאולוגיה וערכים?
אולי קשה לך להתמודד עם העובדה הפשוטה שאנחנו היחידים בימין שפינו וליבנו שווים? 

עמית סגל

עמית סגלצילום: Flash90

אם כבר מדברים על התמודדות למען כסף, כדאי שתעיף מבט לרשימת ימינה. שם יש מישהי בשם  שמתמודדת כמפלגה רביעית ברשימה, כשהמטרה היחידה (!) היא לקבל עוד כסף על חשבון משלם המיסים - יחידת מימון חודשית שתיכנס לקופת ימינה בעורמה, מתוך קופת המדינה. שהרי כל מפלגה זכאית ליחידת מימון נוספת מלבד הכסף שמקבל כל חבר כנסת נבחר.

ובינינו, בבחירות באפריל בשנה שעברה, המקום החמישי שלנו אויש על ידי עידית סילמן שפרצה לשם בגלל הפסילה שלי. יחידת המימון החודשית עברה אליהם, בזמן שאנחנו נכנסנו לחובות עבור זה. אני אישית הכנסתי לקופת הבחירות כ- 150,000 ש"ח, כסף שבזכותו סמוטריץ' ופרץ נעשו לח"כים ולשרים . כדאי לזכור שהיום הם מחזיקים שני תיקים בממשלה, רק בזכות העובדה שאנחנו נשכבנו תחת האלונקה, בזמן שבנט ושקד בגדו בהם, בגדו בציונות הדתית ובגדו בימין כולו.

והנה, עוד קצת עובדות: עוצמה יהודית מלבד בבחירות האחרונות, מעולם לא קיבלה מימון מפלגות. היא רצה עם אנשים חדורי אידאולוגיה, עם מתנדבים, עם תרומות, ובניגוד לבית היהודי- אצלנו אין חובות לספקים ולעובדים. אנחנו משלמים גם כשאנחנו צריכים לקחת הלוואה אישית בשביל זה. אנחנו משלמים גם כשיש לנו מינוס בבנק.

אם השיקול של עוצמה יהודית היה הכסף, היא לא הייתה רצה. הציעו לנו הרבה כסף ופינוקים אישיים כדי שנשתוק ולא נלחם על הערכים של כולנו.

הבעיה היא כנראה, שאחרי שהתברר לכל, שהמפלגה האידאולוגית היחידה שנשארה בימין היא עוצמה יהודית, נגמרו הטיעונים לאנשי ימינה והם עוברים להאשמות עלובות. 
גם בהיסטוריה, תמיד האשימו את היהודים שהדבר היחיד שמעניין אותם זה הכסף...

 ימינה סבב ב

ראשי ימינהצילום: יח"צ

עמית, אולי תאמר לציבור את האמת? אולי תגלה לציבור איך פעם אחר פעם משכנעים בנט ושקד את ראשי הישיבות בציונות הדתית לתמוך בהם? איך הם עוברים ישיבת הסדר אחרי ישיבת הסדר, מכניסים את כל הבחורים לתעמולה פוליטית ואוסרים עליהם לשאול שאלות? שם תמצא את הכסף. 
לא צריך לדבר בספקולציות, אפילו הרב דרוקמן בעצמו הצדיק את שערוריית המרמה ואת הפרת ההסכם החתום בטיעון הזה: אם לא נפר הסכמים - הכל ירד לטמיון. ברור שהוא מתכוון לתזרימי הכספים הקואליציוניים שהוא מצפה לקבל למכון הגיור שלו, לישיבות ההסדר ועוד.
כל הפוסל במומו פוסל.

ואם כבר מדברים על יחס לרבנים; ראשי ישיבות בציונות הדתית תומכים בבנט ובשקד, שלפני שנה, האחרונים גנבו את הציונות הדתית ואמרו שהם מקימים מפלגה בלי רבנים. בנט ושקד ירקו לרבנים בפרצוף, ואילו עכשיו, הרבנים נותנים לאילת שקד להעביר שיחות בישיבות, כשההבטחה ששקד שבה ומבטיחה היא שהם ידאגו לכסף לישיבות. אין בעיה לדאוג ללימוד התורה, זה אפילו חשוב, אבל כשזה בא יחד עם מסירת חלקי מולדת (שבנט ושקד בעד מאז ומעולם), כשזה בא עם פגיעה בלומדי תורה עם כיפה מסוג קצת שונה,כשזה בא עם חרמות ונידויים, כשזה בא עם פזילה ברורה לממשלת שמאל, כשזה בא עם אידאולוגיה שבירה, אז מתחילה הבעיה, אז מתחיל השבר הגדול ואז האמצעים,  הכסף,הופכים למטרה העיקרית ומאבדים את השאר.

כנראה, עמית, שכשאין אידאולוגיה יש כסף. אולי אפילו הרבה כסף. אצלנו אין הרבה כסף אבל יש אידאולוגיה יציבה ועוצמתית.

חבל עמית, שעיתונאי רציני כמוך נופל לקוריוז כל כך נחות. חבל.

ד"ר מיכאל בן ארי הוא ח"כ לשעבר ומראשי מפלגת עוצמה יהודית

יש לכם מה להגיד? שלחו מאמר דעה למערכת
15.02.2020

1. אכן, היחיד בכל המדינה שהוא אדם ערכי ואידאולוגי. כל השאר הם חושך. (אייל,)

זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב.

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

2. עמית סגל מאכזב (אבי)

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

3. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

4. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

5. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

6. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

7. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

8. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

9. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

10. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

11. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

12. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

13. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

14. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

15. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

16. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

17. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

18. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

19. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

20. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

21. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

22. כל מילה אמת (אלי)

ניכרים דברי אמת

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

23. אנשי עוצמה עיקביים בכך שהם זורקים קולות לפח (רונן)

אני מעריך שבאמת השיקולים של עוצמה זה לא הכסף. אבל הם עיקביים רק בדבר אחד - זריקת הקולות לפח. הם מעולם לא עברו את אחוז החסימה כשרצו לבד, ותמיד (!) אומרים רגע לפני הבחירות שהנה אוטוטו אנו עוברים את אחוז החסימה, חסרים רק כמה קולות בודדים, אזתצביעו לנו. בפועל גם הם יודעים שהם רחוקים מאחוז החסימה מאד!!! אבל זה לא מפריע לבן גביר לשקר לבוחרים שלו פעם אחר פעם.
אולי זה לא הכסף, אבל זה נראה כמו האגו ורצון לתשומת לב של בן גביר...

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

24. עדיף לזרוק קולות לפח מאשר להיות שותף לממשלת פח (חיים)

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

25. אני מתלבט בין הליכוד לעצמה יהודית (יהודה)

בשום אופן לא אצביע ימינה. אני לא מצביע לבוגדים.

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

26. ימינה אינה בשום אופן אופציה לבחירה בשביל המחנה ציוני דתי. עוצמה או ליכוד (אפרת)

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

27. שים לב (מיכל)

אכן דברייך משכנעים...
אך הזהר לך לדבר ברב דרוקמן שליטא
יש לו לא פחות זכויות ממך.

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

28. נראה לי שהמגיב אלי (שמחתי לעזור)

תומך בעוצמה יהודית..
סתם תחושה שכזו..
אגב,
גם אם יטקבק 100 פעם את אותו טובק, יישאר לו רק קול אחד בבחירות..

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

29. בנט בעד גיור רפורמי (דנה)

בנט יש חילוקי דעות.
"אני בעד גיור רפורמי"
מישהו מודע לזה?! למישהו אכפת מזה?!

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

30. משה פייגלין (לוי)



דברים שכתב משה פייגלין,
נפתלי בנט החליט להשליך לכלא עוד בחור יהודי, שבית המשפט שיחרר ללא תנאים מגבילים.

זה האיש שרצה להקים מפלגה ליברלית, כן...

זו האשה שרצתה לסגור עיתון...

כלומר דבר לא השתנה מאז שנתנו בנט ושקד, בשם הציונות הדתית, רוח גבית, למעצר ולעינויים קשים של מיטב בניה -
בגלל שבכפר דומא, חמולה אחת שרפה את ביתה של חמולה אחרת...

כולם שוחררו, למעט אחד שעודנו עצור בבידוד כבר 4 שנים וכל שיש נגדו הוא "הודאות" שהוצאו בעינויים קשים.

"למי אתם מאמינים" - זעק אז בנט את זעקת העושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס" - "לבן גביר או לאילת שקד"...

אני שהכרתי את בנט, האמנתי לבן גביר.

ובנט ושקד? - הם נותרו כהרגלם בצד בו מרוחה החמאה, מרוחה בחייהם של הנערים.

זה בנט, זו שקד ואלו פניה של השפחה הסרוגה החרופה שממנה הם שואבים את כוחם.

נקריב את בנינו למולך, רק הבו לנו מנדטים, תקציבים ולגיטימציה.

שום דבר מהותי לא השתנה ולא מסוגל להשתנות בזכות שר הביטחון בנט.

לא מול חמאס, לא מול חיזבאללא, לא מול סוריה ואיראן - שומדבר מלבד דיברור נלעג, שהופך יותר ויותר בריוני.

"כך זה נשמע הלילה בעזה" מדווח שוב הקריין המשועמם של גלי צה"ל, על עוד "תקיפה" של חיל האויר, בתגובה לעוד לילה של מיטות רטובות בחדרי הילדים בשדרות.
החיילת ביפו שמה קלטת של פיצוצים והקריין בולע את לשונו ועובר לעניינים בוערים יותר.
"hold a big stick and talks softly"
(החזק מקל גדול ודבר ברכות)
אמר פעם תיאודור רוזבלט.

לבנט, שכשרי הביטחון לפניו, תלוי מנטלית ופוליטית בשימור הרציונל של אוסלו - כלומר באוייבי המדינה - אין ולא יכול להיות נגדם שום מקל.

רק דיבורים.

"המרחם על אכזרים, סופו מתאכזר אל רחמנים" - אמרו חז"ל.

ראו לאן מופנה המקל של המרחם על ילדי עזה.

בנט הוא כל השלילה של תודעת ההנהגה הקיימת, זו שהפכה את תושבי שדרות לקפצונים של צבע אדום, את תל אביב לשבויה של עזה ואת ירושלים לסמרטוט של פוטין.

בדיוק אותו הדבר בתוספת תעודת הכשר קטנה וסרוגה.

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

31. כל דבריו של הדוקטור אמת (אלעד)

במועד א' עידית סילמן דגרה על המקום החמישי של עוצמה יהודית כמו תרנגולת על ביצה,
במועד ג' תקעו סכין בגב ברגע האחרון,
עכשיו הם גם פותחים בקמפיין ששואף לרשת את הקולות אחרי הסכין בגב.
זה מבלי להזכיר את העובדה שגדרי ההלכה התפוררו, הרבנים איבדו את המושכות והם החזירו את מי שבגד בהם והשליכו את מי שתמך בהם בזמן הבגידה.
עמית סגל וחבריו צריכים להתבייש.

ב"בלוק הימין" רשימת ימינה היא במצב הכי עכור שיש. אני אישית שם עוצמה יהודית נץ, קורה למי שלא מתחבר למה שאני שם לשים לחרדים או לליכוד.

דווח על תגובה לא ראויה
15.02.2020

32. רק הערה (ישראל)

מיכאל אתה וחבריך אנשי אמת, ולפעמים קשה לאנשים שטומנים את הראש בחול לקבל את האמת מפני שהיא אמת.
עלו והצליחו אנשים יקרים!

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

33. האובססיה של עמית סגל לעוצמה (ישי)

מזכירה מאוד את האובססיה של אמנון אברמוביץ', חברו היקר, לנתניהו

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

34. צודק בכל מילה (ימני אמיתי)

עמית סגל תמיד הצטיין באופורטוניזם ופחות באידאולוגיה

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

35. לנהוג באחריות ובשיקול דעת (מוטי)

דורשים מהציבור לגלות אחריות ושכל ישר. כל מי שנמצא בין אנשים רואה את התסיסה והמרמור כלפי האיחוד המוזר הזה של בנט וסמוטריץ,יש לפחות 6/7 מנדטים שרוצים להצביע לעוצמה יהודית, אבל מפחדים מאחוז החסימה, להצביע בסקרים את מה שאתם חושבים, זה לא פוגע באף אחד, כי זה רק סקר,וזה נותן ביטחון להצביע למפלגה, זה רק יועיל לכם ישראל. כל אחד יוכל להצביע לפי השקפת עולמו. בימים הקרובים סמוטריץ ינסה לגמד אותנו, להפוך אותו ללא רלוונטים, כי הפחד הכי גדול שלו זה שנעבור את אחוז החסימה והוא לא יעבור. אל תתיאשו ואל תיכנעו למניפולציות המרושעות שלו ושל "כתבי החצר" שלו

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

36. הליכוד וכחול לבן מתכננים להעלות את המע"מ ומס הבריאות-לא להצביע להם! (יצחק )

הליכוד וכחול לבן שניהם היו בעד הגדלת תקציב למימון בחירות בסבב הנוכחי. בלי בושה, המדינה בגרעון ועל זה יש להם כסף.
אתם יודעים מה מחכה לנו אחרי הבחירות???
הליכוד וכחול לבן מתכננים להעלות את מס הבריאות ב0.5% (בגיבוי ליצמן), מה שיצא לנו מהכיס כל חודש מהמשכורת , ובנוסף להעלות את המע"מ ל19%-כל מוצר יתייקר ב2%. (זה מה שרוצה שר האוצר ברקת לעשות) .
הפעם אבחר בעוצמה יהודית שרוצה לקחת את הכסף ע"י החזרת מסתננים. עלות אחזקת מסתננים כל שנה כמליארד ש"ח , עפ דו"ח מבקר המדינה. אם אתם אנשי שמאל תצביעו למפלגת העבודה. רק לא למפלגות הגדולות!!

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

37. כל מילה אמת (שלום ורשבסקי)

לימינה אין טענות, הכל שקר!
הציבור צמא לאמת.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

38. כולם מבינים איפה נמצאת האמת (רעות זיכר)

חברים יקרים,
המחאה על החילול ה' כלפי עוצמה יהודית תופסת תאוצה, אלפי דתיים לאומיים חוצים את הקווים באומץ והולכים עם הלב.
רק עוצמה יהודית תעשה שינוי בסטנדרטים הפוליטים של הציונות הדתית.
לציבור נמאס מכל התרגילים הפוליטים המכוערים.
עוצמה יהודית מחברת את כל קצוות החברה הישראלית...
בלי וועדות קבלה!
ספרדים, אשכנזים,חילונים, חבדניקים כולם ביחד מצביעים לאידיאולוגיה של עם ישראל, ארץ ישראל ע"פ תורת ישראל

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

39. זה או עוצמה יהודית או בחירות בפעם הרביעית (אם.ר)

הקמפיין של עוצמה יהודית, זה או עוצמה יהודית או בחירות בפעם הרביעית.
כמי שעוסק ומבין בתחום הפוליטי, הטענה שלהם היא אמיתית ולא ספין!
אסביר, בבחירות שעברו הימין רץ באותו מבנה פוליטי והפסיד!
כבר ביום הבחירות ידעתי שנפסיד והסיבה היא פשוטה.
חילוני ימני שהגיע לקלפי ראה כמה פתקים :
פתק ראשון:ליכוד-לא רצה את ביבי, המשיך הלאה לפתק הבא.
פתק שני:ימינה מגדירה את עצמה ציונות דתית,המשיך הלאה.
פתק שלישי:מאוד רצה!, אבל ביבי וימינה קראו לא להצביע להם. עבר הלאה לליברמן וכחול לבן שנהנו מהטימטום הפוליטי של האגף הימני של המפה הפוליטית.
מצביעי עוצמה יהודית הם ברובם חילונים/מסורתיים!
תיכנסו בעצמכם לדף הפייסבוק של איתמר בן גביר ,
תיכנסו לתוך הפרופיל של התומכים שלו ותראו אנשים חילונים שרוצים דווקא עוצמה.
אם לא תהיה עוצמה, רובם לא יצביעו בגלל, חלקם עלולים אפילו להצביע לליברמן.
לסיכום:
1.עוצמה רצה עד הסוף.
2.אין מצב להגיע ל61 בלי עוצמה!
3.ביבי צריך להחליט אם הוא רוצה לנצח, או לחזור על אותם טעויות.
4.בעוצמה יהודית תומך גדול הדור של הציונות הגאון הרב דב ליאור!
5.אני מצביע עוצמה יהודית.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

40. אכן אתם מפלגה הפועלת באופן עקבי נגד עם ישראל (דניאל י.י.בןאבו)

אתם הרצים מדי בחירות ושורפים מעט מעל ל70000 קולות מהימין הישראלי תוך יצירת מצב המאיים על כל מה שחונכנו עליו דהיינו ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל. במקום לשנס מתניים עם הרוב הימיני הדתי בארץ אתה בן ארי וחבר מרעיך יוצרים פילוג ושנאה!

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

41. איך השיטה עובדת?! (אברהם זוכמן)

איך השיטה עובדת?
יש מפלגה אחת גדולה שקוראים לה "גוש הימין". גוש הימין מורכב מהרבה מפלגות:ליכוד,אגודת ישראל, שס,עוצמה יהודית, ימינה... זה לא באמת משנה לציבור, כמה מנדטים כל אחת מהמפלגות תקבל, מה שמשנה לציבור ובמיוחד למתנחלים ולחרדים, זה שלגוש הימין יהיה 61 מנדטים, אם אחת מהמפלגות לא עוברת, זה כאילו כל המפלגות קיבלו 0 מנדטים... כי כולן ללא יוצא מן הכלל, ישבו באופוזיציה.. זה לא משנה אם אתה אוהב את עוצמה או לא אוהב את עוצמה..., אם אתה רוצה שלא יפנו את כל יהודה ושומרון!
אם אתה רוצה את ביבי ראש ממשלה, תצביע לעוצמה יהודית. לא יצוייר מצב שעוצמה יהודית הייתה עם 6 מנדטים, אבל מפלגת שס הייתה על 4 מנדטים, המתנחלים היו צריכים להצביע שס, כי בלי שס כל הגוש נופל...

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

42. מצביע ימינה לשעבר (משה דודקביץ)

חברים יקרים,
המחאה על החילול ה' כלפי עוצמה יהודית תופסת תאוצה, אלפי דתיים לאומיים חוצים את הקווים באומץ והולכים עם הלב.
רק עוצמה יהודית תעשה שינוי בסטנדרטים הפוליטים של הציונות הדתית.
לציבור נמאס מכל התרגילים הפוליטים המכוערים.
עוצמה יהודית מחברת את כל קצוות החברה הישראלית...
בלי וועדות קבלה!
ספרדים, אשכנזים,חילונים, חבדניקים כולם ביחד מצביעים לאידיאולוגיה של עם ישראל, ארץ ישראל ע"פ תורת ישראל

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

43. עמית סגל המלך! (הילה)

בן ארי והבן גביר לא מעניינים, קנאים ואוהבים לטנף.
ימינה תהיה גדולה וחזקה בעז"ה ואתם תמשיכו להתמרמר מהיציע.
חמוצים

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

44. צודק מיכאל וצודק בן גביר ןהכי חשוב (אמיר)

זה להבין שרק עוצמה יהודית תבטיח ממשלת ימין ורק עוצמה תבטיח ישראל חזקה

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

45. צביעות נמאסת (אנונימי)

הלוואי ומישהו יגרום ל120 מטומטמים שם לזכור מה תפקידם ומי שלח אותם לשם

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

46. דיבה רעה (ניר יעקב מס)

גם בבחירות כדאי להזהר מלהוציא שם רע ודיבה רעה על ראשי הישיבות ועל מורינו ורבינו הרב דרוקמן.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

47. בן גביר ובן ארי נוכלים (עמית המלך)

שולחים הודעות sms בלי לאפשר להסיר מרשימת התפוצה. גועל נפש מרוכז

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

48. בבקשה ותרו על הריצה לכנסת. עוצמה לא עוברת. מביך! (אור)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

49. צודק ולא צודק (עוד אחת מיני רבות)

ד"ר מיכאל בן ארי ומפלגת עוצמה יהודית ראויים לכל הערכה. ועל אף התרגיל המסריח שעשו להם בימין, שראוי לגינוי, יש להודות על העובדה, שהיא כמעט ודאית! עוצמה לא עוברת את אחוז החסימה.
אז מה אתם מציעים?
פוליטיקה זה עסק מלוכלך מאוד. עובדה ידועה. התרגילים המסריחים, הסיבובים, הן חלק מהמשחק הפוליטי.
מי שלוקח ללב, לא שייך לעולם הזה (ויש לו רק במה להתגאות ביושרתו) וכדאי שיתרום למדינה באפיקים אחרים

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

50. מימון כותרות (תמר )

ימינה אותה רק כותרות ויש לה קשר עם מוני מוזס ועם מי לא כותרות רק כותרות ריקות מתוכן
שקד לא יודעת מה היא עושה מתלבטת ועוד ועוד יש לה 20 מנדטים ועוד בסוף לא עברה את אחוז החסימה הלכה למפדל של פעם שישמש כגשר
כך עשתה בפעום הקודמת רוקנה את המפעל וכמעט שנמחקה לחלוטין
עוצמה יהודית היא עוצמה בעלת כח ויכולות חסרת גבולות בן גביר צריך להיות שר המשפטים או לעבוד עם אוחנה במערכת המשפט זקוקים לאנשים כמו אוחנהמובן גביר ושלא ייחסו למנות אנשים בלי רקע כמו שרת המשפטים בעל נהרס במערכת המשפט ויש צורך להקים מחדש
בקיצור ולעינין עוצמה יהודית אשר תוביל את הדת כמו שצריך באמת כמו המפדל של פעם

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

51. בנט מזכיר לי את ש*ב (אואנונו יעקב )

פעם היה אחד בשם שגב ממפלגה ימנית מהיסוד שלה שמי שעמד בראשה היה הרמטכ"ל הטוב שידע צה"ל , עכשיו על שגב אנחנו יודעים מה עשה תמורת מיצוביבשי ומה הוא נקרא היום אחרי שקראנו לו אסיר לשעבר . " מוכר סודות מדינה לאיראן " .
נקווה שלא נראה בכנסת הבאה את השר בטחון הזה .

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

52. רבנים (תמר )

אם הרבנים לא קלטו עם מי יש להם עסק זה אומר שגם בטקסים נפלה השלכת לכולם מבולבלים

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

53. ניכרים גיברי אמת. סגל הוא מגזריסט קלאסי. (ערן )

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

54. כל הכבוד בין ארי (אזרח)

כל מילה שכתבה נכונה היום אין 120חברי כנסת יש עסקנים שדואגים למתרות רווח בכנסת

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

55. בני ארי וגביר,וותרו (דיי חלאס- תוותרו)

ברור שהוא מתכוון לתזרימי הכספים הקואליציוניים שהוא מצפה לקבל למכון הגיור שלו, לישיבות ההסדר ועוד. חתיכת חצוף, מי אתה שתדבר ככה על הרב ותאשים אותו שהוא לא מתכוון לשמור על הציבור שלנו ועל הארץ שלנו מתוך אידיאל.!?
תעשה טובה, מיכאל הממורמר- תפרשו. כבר מספיק קולות שרפתם!

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

56. ד"ר מיכאל בן ארי צודק (משה)

עמית סגל אתה וחברך הנלוזים , הולכים כל השנים בנבזותכם אחר בי בי הימין המזוייף שהצביע בעד גירוש גוש קטיף , פינה את חברון, הצהיר שתי מדינות לשני עמים, החזיר מעל 1000 מחבלים, זה מהכשלון הנוראי בצוק איתן , זה שבתקופת כהונתו כפרים ערביים בירושלים נהין ערים. ועוד ועוד , תקצר היריעה מלציין את מחדליו....

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

57. הבעיה היא כנראה, שאחרי שהתברר לכל, שהמפלגה האידאולוגית היחידה שנשארה בימין היא עוצמה יהודית, נגמרו הטיעונים והם עוברים להאשמות עלובות. (ליאת פרידמן)

הבעיה היא כנראה, שאחרי שהתברר לכל, שהמפלגה האידאולוגית היחידה שנשארה בימין היא עוצמה יהודית, נגמרו הטיעונים וכולם עוברים להאשמות עלובות.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

58. מאמינים בכם (ישראל)

אך לצערנו לא נוכל להצביע עבורכם חבל על הקולות,עלו והצליחו

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

59. בן ארי לא הבנתי מדוע התמודדתם (7890)

בבחירות בסיבוב הראשון לא הבנתי מדוע התמודדתם בסיבוב השני. אני לא מבין מד6ע אתם מתמודדים בשלישית. הרי למעט בזבוז שני מנדטים אין שם דבר חיובי במעשיכם למעט הטנת גוש הימין ובזב6ז של שני מנדטים לכל היותר שירדו לטמיון. אולי תפעילו ולו פעם את המח?

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

60. באיזה רשות אתם חודרים למרחב האישי שלי? (רחלי)

שולחים לי סמסים ללא אפשרות לבקש להסיר אותי מרשימת התפוצה.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

61. רק עוצמה יהודית המפלגה הציונית האמיתית (רמי)

ולא מתחזים כמו בנט ושקד.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

62. ישר כח לד"ר מיכאל בן ארי היקר (אהרון שמואל)

ד"ר מיכאל בן ארי היקר ישר כח על הדברים הכנים והאמיצים שלך אני מסכים עם כל מילה שכתבת אכן עוצמה יהודית היחידה שלא משנה את האידאולוגיה שלה בניגוד (לימינה הבית היהודי) .אילולא הזיגזוג של בנט ושקד שביזבזו לגוש הימין קרוב לארבעה מנדטים היתה קמה ממשלת ימין בראשות נתניהו .וסמוטריץ והרב פרץ צריכים להודות לבן גביר ולעוצמה שהם שרים

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

63. בשום מצב לא להצביע לבנט ושקד. (מריר)

רק עוצמה.ואם לא אז ליכוד.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

64. מתלבטת בין עוצמה לליכוד (מירב)

כבר מספר פעמים שאני בוחרת רק בכם ואף שכנעתי את כל משפחתי כי אתם המפלגה היחידה שבאמת מקיימת את כל מה שאני מאמינה בו. אתם המפלגה הימנית היחידה והאמיתית. הבעיה שהמצב מפחיד ואני לא יודעת מה לעשות הפעם. מצד אחד רוצה לחזק אתכם גם במחיר שלא תעברו אך מצד שני לקחת סיכון שהדחליל גנץ יקים ממשלה עם המחבלים זה פשוט מפחיד. לא יודעת מה לעשות.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

65. ל65 (דוד)

איך השיטה עובדת?
יש מפלגה אחת גדולה שקוראים לה "גוש הימין". גוש הימין מורכב מהרבה מפלגות:ליכוד,אגודת ישראל, שס,עוצמה יהודית, ימינה... זה לא באמת משנה לציבור, כמה מנדטים כל אחת מהמפלגות תקבל, מה שמשנה לציבור ובמיוחד למתנחלים ולחרדים, זה שלגוש הימין יהיה 61 מנדטים, אם אחת מהמפלגות לא עוברת, זה כאילו כל המפלגות קיבלו 0 מנדטים... כי כולן ללא יוצא מן הכלל, ישבו באופוזיציה.. זה לא משנה אם אתה אוהב את עוצמה או לא אוהב את עוצמה..., אם אתה רוצה שלא יפנו את כל יהודה ושומרון!
אם אתה רוצה את ביבי ראש ממשלה, תצביע לעוצמה יהודית. לא יצוייר מצב שעוצמה יהודית הייתה עם 6 מנדטים, אבל מפלגת שס הייתה על 4 מנדטים, המתנחלים היו צריכים להצביע שס, כי בלי שס כל הגוש נופל...

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

66. כל כך נכון ! (רועי)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

67. סגל ששנים יישר קו עים ההגמוניה השמאלאנית בעבור משכורת (אסתר)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

68. ישנם הרבה מפלגות קטנות שמבזבזות קולות (אחת העם)

למה אתה נטפל דןוקא לבן גביר? שיש לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

69. רק עוצמה הפעם גם אם ילך לפח גם ככה יהיה תיקו (יוני)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

70. עמית סגל (דהן יוסף )

ישנם הרבה תועבות במדינה שמלעיזים על היהודים האוטנטיים ! וסגל הוא עוד אחד מהם

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

71. בן ארי (תתבייש)

"ברור שהוא מתכוון לתזרימי הכספים הקואליציוניים שהוא מצפה לקבל למכון הגיור שלו, לישיבות ההסדר ועוד". חתיכת חצוף, מי אתה שתדבר ככה על הרב ותאשים אותו שהוא לא מתכוון לשמור על הציבור שלנו ועל הארץ שלנו מתוך אידיאל.!?
תעשה טובה, מיכאל הממורמר- תפרשו. כבר מספיק קולות שרפתם!

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

72. רק עוצמה יהודית (עופרה )

צודק דר בן ארי . לעוצמה הציעו הרבה גובים אבל אנשי עוצמה הם אנשי אמת לא מוכרים את עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל בשביל כסא כזה או אחר בכנסת ישראל . אנחנו נצביע עוצמה יהודית למען עם ישראל רק עוצמה יהודית ללא עוצמה יהודית אין ממשלת ימין .

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

73. א (לא מגלה)

להצביע לעוצמה יהודית למרות שלא תעבור את אחוז החסימה

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

74. לא מימון מפלגות הבעיה (גלגל)

הבעיה היא שיתוף למשטר שאין ממנו תקווה. עוצמה עוד לא הצליחה לרכוש את אימון הציבור ומחזקת את השקר שניתן להבריא את השלטון.

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

75. רק עוצמה יהודית (אדם)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

76. מילים כדורבנות -תודה רבה! (גד טננבאום)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

77. החיילים של בן גביר במתקפה (דורון)

הם מאוד רעשנים ועושים הרבה רעש, אבל איסתרא בלגינא קיש קיש קריא. מדובר על קומץ שלא יעבור את אחוז החסימה גם אם הוא היה נמוך ב25 אחוז.
אישית, הייתי בעד איחוד עם עוצמה, אבל אני יותר בעד שכל ישר.
אז מי מהפלוגה של בן גביר יכול להסביר לי את המתמטיקה? איך הם יעברו?
)ובלי סיפורי הדים על מאות מנדטים שמואסים בכל מה שלא עוצמה שרק בגלל התקשורת המפחידה מאחוז החסימה עוצמה עדיין לא עוברת)

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

78. עוצמה יהודית הימין האמיתי והיחיד ❗ (ענת מועלם)

לא נמאס לעמית סגל להתעסק עם עוצמה יהודית ❗
כמה שקוף שמנסים לפגוע בהם❗
זה רק מחזק את התומכים והציבור נוהר אחרי איתמר בן גביר ????
מילה שלו זו מילה ❗
עמית סגל היקר מציעה לך לעבור למפלגות אחרות וחאלאסססס נמאסתם❗❗❗❗

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

79. רק עוצמה יהודית (עופרה )

רק עוצמה יהודית ותמיד עוצמה יהודית .

דווח על תגובה לא ראויה
16.02.2020

80. מצביעים ויצביעו עוצמה יהודית. (כשליש חרדים הצביעו)

דווח על תגובה לא ראויה
17.02.2020

81. גאווה מול ענווה (דוד)

מי שבטוח שהוא יודע מה שהאחר חושב הוא גאוותן .. מי שפועל למען עם ישראל אפילו על חשבון האישי שלו הוא פועל מתוך ענווה. ה' אוהב את הענו ושונא את הגאוותן. להתבוננותך....עמית סגל

דווח על תגובה לא ראויה
19.02.2020

82. סיכום שחיתויות ראשי כחול לבן-הפיצו!!!!!!!!!!!!: (יוסי)

הפיצו!!!!
מפלגת כחול לבן מתיימרת להיות נקייה מכל רבב של שחיתות, מכיוון שהתקשורת לא אוהבת להביא לציבור את החשדות הקיימים כנגד 3 מתוך 4 ראשי הקוקפיט החלטתי לעזור קצת למי שלא יודע ולתמצת אותם:
בני גנץ: פרשת המימד החמישי שנחקרה על ידי מבקר המדינה, שבמסגרתה נחקרה התקשרות שלא על פי הנהלים המקובלים בין משטרת ישראל וחברת התוכנה "המימד החמישי", שיו"ר מועצת המנהלים שלה היה בני גנץ. הפרשה נחשפה לראשונה על ידי גידי וייץ בעיתון "הארץ" בפברואר 2019. המבקר מצא כי חברת המימד החמישי הציעה למשטרה לרכוש מערכת בפיתוחה. במשטרה הסכימו לערוך פיילוט, ללא מכרז, ושילמו לחברה 4 מיליון שקל. תחילה התכוונו להתחייב מראש שאם הפיילוט יצליח, ירכשו את המערכת ב-50 מיליון שקל. (למידע המלא: כלכליסט).
יאיר לפיד: לפיד חייב להסביר לציבור מדוע לא פסל את עצמו לעסוק בעניינו של חברו מילצ'ן, מדוע השאיר את העניין בינו לבין מילצ'ן ולא שיתף את בכירי האוצר, ומדוע, לפי הפרסומים (שלו או של המשטרה או של שניהם גם יחד), הזמין אליו את מילצ'ן לפגישה במשרד האוצר ואח"כ מחק את הפגישות עמו. תמיהה נוספת-למה לא נחקר על פגישותיו הרבות עם נוני מוזס (כפי שדווח אצל איילה חסון) וקידום חוק ישראל היום? (כלכליסט).
גבי אשכנזי: פרשן חדשות 13 לענייני משפט, ברוך קרא, חשף במהדורה המרכזית בערוץ 13 את הקלטות גבי אשכנזי, ואביחי מנדלבליט לשעבר במהלך חמשת הימים שבהם התלבט אם להתוודות כי המסמך המזויף נמצא ברשותו, וכן את השיחות שערך בנוגע לסוגיה הפרקליט הצבאי הראשי דאז אביחי מנדלבליט – שמעלות סימני שאלה בדבר המידע שהיה ברשותו. השיחות הוקלטו במערכת מיוחדת שהותקנה בלשכת הרמטכ"ל (למידע המלא-חדשות 13).

דווח על תגובה לא ראויה
19.02.2020

83. כחול לבן =שמאל -הפיצו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (מיה)

הגיע הזמן אחת ולתמיד לנפץ את הקשקוש שכחול לבן היא מפלגת "ימין ממלכתי" או מכבסות מילים בסגנון, מי שמצביע להם מצביע לאנשי שמאל ושלא יתפלא אם יגרשו אותו מהבית אח"כ: להלן פירוט חלקי ע"מ לקצר: בני גנץ- אמר לידיעות אחרונות שההתנתקות היתה טובה. יאיר לפיד (בראיון לעמית סגל) "צריך לפנות 80-90 אלף מתנחלים, המפלגה הקודמת של ניסנקורן היתה מפלגת העבודה (ויקיפדיה), מיקי חיימוביץ' הייתה קצינה בצה"ל בפינוי ימית (ויקיפדיה) ואמרה ל"ויינט" שאפשר לפנות התנחלויות בהסכמים. עופר שלח "תומכים בשתי מדינות (ראיון לרינה מצליח), הכיבוש משחית (ראיון ל'הארץ'). יעל גרמן היתה חברת כנסת במרצ (ויקיפדיה) ותומכת במדינה פלסטינית (ראיון לגל"צ) והצטלמה עם אוהדת של אהד תמימי שהכתה חיילים (פייסבוק). מירב כהן הייתה מועמדת ב"תנועה" בראשות ציפי לבני (ויקיפדיה), אסף זמיר- "תפנימו, הסודאנים והאריתראים כאן כדי להישאר" (ראיון ל'הארץ'). אלעזר שטרן "ההתנתקות לא הייתה אירוע עצוב עבורי", "אנחנו תומכים בפתרון שתי המדינות" (כאן 11 'כיפה קרועה').

דווח על תגובה לא ראויה
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

אברהם פריד צילום: צילום מסך

מסר של אחדות: הזמר אברהם פריד קורא לציבור לקנות אותיות בספרי תורה. המטרה: אות לכל יהודי

קרא עוד