איחוד כל מחנה הימין יצילנו מכל צרותינו או תוספת נעם ה' עלינו ?

האם כל האידיאל שלנו מסתכם במדינה עבור היהודים ותו לא, או שמא אנו שואפים למדינת ישראל באמת?  מוכרחים להקים בפוליטיקה הישראלית, גוף חדש וטהור, שאך ורק מטרה אחת לו...

חדשות כיפה הרב יוסף בן שושן 30/07/19 11:13 כז בתמוז התשעט

איחוד כל מחנה הימין יצילנו מכל צרותינו או תוספת נעם ה' עלינו ?
קלפי, צילום: David Cohen/Flash90

בכל פעם שעולה יוזמה ברוכה להקים דבר חדש כדי לשפר את מצבנו הלאומי-הערכי, עולה הטיעון הלעוס והממוחזר של איום הפלגנות. ובשל כך, אנחנו מדשדשים במקום, כבר למעלה ממאה שנות קיומה של תנועת המזרחי, אביה של המפד"ל ז"ל והבית היהודי, הדוגלים בפשרנות כעיקרון.

השאלה היא, מהי מגמתה של מדינת ישראל ?

האם כל האידיאל שלנו מסתכם במדינה עבור היהודים ותו לא, או שמא אנו שואפים למדינת ישראל באמת?  דהיינו לפלטפורמה פוליטית ריאלית שנועדת להפיץ את הישראליות האוטנטית בעולם ובסופו של דבר להנהיגו על פי דבר ה'. כפי שנדרש מאברהם אבינו: "לך לך אל הארץ אשר אראך ואעשך לגוי גדול ...ונברכו בך כל משפחות האדמה".

אם כל מגמותינו הן ביטחון ושגשוג כלכלי ליהודים עם קצת פולקלור של יהדות, בשכחת ייעודנו, הרי שהיינו כבר פעמיים בסרט הזה, ופעמיים נחרבנו ויצאנו לגלות הנוראה, זרועת הנדידות וייסורי התופת שלבסוף הסתיימו בשואה הנוראה, לכפר על חטא ההחמצה, של בגידה בטבענו-ייעודנו, בהשארת את עצמנו והאנושות כולה במצב ירוד, שעליה הננו מתאבלים עד עצם יום הזה בימי "בין המיצרים" האלה, מ י"ז בתמוז עד ט' באב.

גלות נוראה זו היוותה טיפול אלוקי אפקטיבי למדי והתרפאנו מרוב תחלואינו, ובחסדי ה' עלינו, חזרנו לארצנו והקמנו בה את מדינתנו. וברוך ה', מבחינה חומרית היא הולכת ונהיית כוח עולה בעולם כולו.

אך עתה הגיע כבר הזמן לצקת לתוכה את התוכן הרוחני-הערכי שלנו, שהוא בעיקר ערך המוסף שלנו על אומות העולם.

אמנם גברת שקד היא אישה מדהימה, ישרה ומוכשרת ורוצה באמת ובתמים את טובת האומה כולה, אך אינה קשורה לתוכן הזה ולכן אינה מסוגלת ומעוניינת לקדמו. כמו כן,  הרב רפי פרץ הוא צדיק וחכם וגדוש מסירות נפש לטובת עם ישראל, אך המסגרת הפוליטית שהוא בא להציל, הינה כרוכה בסבך של אינטריגות ואינטרסים לא תמיד טהורים, שחונקים אותו ולא מאפשרים לו לקדם כאוות נפשו מה שהיה רוצה לקדם.... וכמובן טוב שהוא עומד בראשה, כי בכך הוא יסיט אותה ככל יכולתו לכיוונים חיוביים.

אך יחד עם זה, מוכרחים להקים בפוליטיקה הישראלית, גוף חדש וטהור, שאך ורק מטרה אחת לו, והיא להיאבק בכל כוחו, שהערכיות הישראלית האוטנטית תקודם לראש סדר העדיפויות הלאומיות של מדינת ישראל ולא התרבות האירופאית הקלוקלת, המרעילה את ילדינו במשרד החינוך, ואת חיילנו בצבא, ואת כולנו במערכת המשפט המעוותת ובשטיפת המוח התמידית של התקשורת ההמונית, המושפעים כולם בדרך כזו או אחרת על ידי "הקרן החדשה לישראל" וכל מיני זרועות טמאים נוספות שלה.

אנו תפילה שיהי נעם ה' אלהינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו ומעשה ידינו כוננהו.   

 בציפיית ראיית הישועה השלמה