מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סיפרו לכולנו סיפורי סבתא ו"הרגיעו" שהאויב רק מתאמן

לכאורה זה לא הזמן לדרוש פיטורי הנהגה. אנחנו באמצע מלחמה. אבל זה היה נכון לו מנהיגנו היו משפילים את ראשם ומאפשרים לצה"ל לנצח

אסף פאסי אסף פאסי 04/11/23 22:59 כ בחשון התשפד

סיפרו לכולנו סיפורי סבתא ו"הרגיעו" שהאויב רק מתאמן
צה"ל נלחם בעזה, , צילום: דובר צה"ל

הופתענו בשבת השחורה. וחשבנו שההנהגה שלנו תבין שמשמעות ההפתעה איננה מקומית אלא קולוסאלית. היום, חודש אחרי, נראה שזה פשוט לא קורה.
צמרת ההנהגה הישראלית כולה, ובראשה בנימין נתניהו צריכים להתפטר לא בשל ענייני בלפור ושרה ומשפט. אלא בשל העובדה שהם מפחדים.

נתניהו פחד, יחד עם כל צמרת ההנהגה - לפיד וגנץ ואייזנקוט ובנט ולבני וגלנט ומיכאלי וגלאון וברק ושרון ומופז ופרץ, כן- עד לשם, מלנצח במלחמות.
הם כולם, בראשותו, נמנעו מלהכריע מלחמות. נתנו לאויב להתעצם להתחמש ולהתחכם. התעלמו מפגיעות חוזרות ונשנות, סיפרו לכולנו סיפורי סבתא על מיעוט מבוטל אצל האויב. תלו את הדברים בכלכלה ובהכנסת פועלים. שמו מוזיקה חזקה כששמענו את הדי הפיצוצים של האויב ו"הרגיעו" שהאויב רק מתאמן.

לכאורה זה לא הזמן לדרוש פיטורי הנהגה. אנחנו באמצע מלחמה. אבל זה היה נכון לו מנהיגנו היו משפילים את ראשם ומאפשרים לצה"ל לנצח.
וניצחון אין פירושו הפצצות רק בעזה כיון שמשם יצאו פורעים בשבת השחורה. ניצחון הוא שינוי עומק המבין ומבהיר שלא תתאפשר כניסת פורעים יותר כי זה המקום בו נכשלנו ובשלו השחיר עולמנו ב7.10.
ניצחון משמעו ריסוק חיזבאללה עד עפר ואפר, עכשיו. ולא רק אם וכאשר הוא יחליט שהוא נלחם בנו. שעה שאנו מכילים "טפטופים" איזו מילה אומללה, לטרור שהורג בנו.

ניצחון משמעותו שינוי קונספציה ביהודה ושומרון. שלא תאפשר להם לנסוע לצידנו. לאכול מידנו. להתקרב אלינו. עד אשר לא נקעקע את הרבים הרעים מתוכם. עד אז אסור שיסעו בכבישנו! אסור שיתקרבו לישובנו.

ניצחון משמעותו הרחבת שטחי חיינו בכל יו"ש ובכל עיר וכפר הקרובים לפורעים. כולל שטחי ביטחון והגנה שלא יאפשרו התקרבות האויב.

ניצחון הוא גם חובתה של ההנהגה לקדם בתבונה אג'נדה שלא תאפשר לכבול את ידי חיילנו מלהגיב לאויב. ובאמתלאות שונות להגן שוב ושוב על בית המשפט שיצר רצועת ביטחון לאויב ואפשר את התדרדרותנו.

העם מבין. במיוחד זה שמגויס ונמצא בשטח. במיוחד זה הפוחד לקרוא הודעות ולמצוא עוד שם של אהוב מוכר שנפל בקרב. העם מבין, אך הנהגתו מפחדת!
הביטחוניסטים והלשעברים הזחוחים מסבירים באולפנים שוב ושוב שאין ברירה אלא להיענות לחמאס. הם שמים על עיניהם משקפיים כהות ומאפשרים לפחד ההנהגה להפוך לאמת ולאמונה.
דווקא בשל כך צריכים לצעוק עכשיו- או שתפסיקו לפחד, או שתתפטרו. והצעקה הזו צריכה להיות קודם כל לראש, למוביל.

בנימין נתניהו, או שתפסיק לפחד ותתפטר אחרי המלחמה יחד עם כלל ההנהגה, או שתתפטר כבר כעת ותאפשר לצה"ל לנצח עם הנהגה לא פחדנית!