הרב אביה הכהן מזהיר: הפגיעה של התקשורת בימין עלולה להתפוצץ

הרב אביה הכהן טוען כי התקשורת צריכה לערוך חשבון נפש לאחר שהמשבר סביב הרפורמה במערכת המשפט ייגמר: "התגלתם במערומיכם. אתם נושאים את שם הדמוקרטיה לשווא ולשקר"

חדשות כיפה הרב אביה הכהן 13/03/23 20:52 כ באדר התשפג

הרב אביה הכהן מזהיר: הפגיעה של התקשורת בימין עלולה להתפוצץ
רביב דרוקר. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברים יקרים, הנה, אוטוטו לדעתי המשבר ייגמר. הנשיא יצא עם הצעת פשרה ולדעתי זה יעבור. הלוואי. ומה יהיה ביום שאחרי? אני רוצה להזהיר ולצעוק והלוואי שיש שומע לי. לכלי התקשורת הישראלים הימין לא ייסלח ובצדק מלא. היה פה מפגן צביעות שכמותו לא היה.

הרב אביה הכהן

הרב אביה הכהן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אתם נושאים את שם הדמוקרטיה לשווא ולשקר

הימני זוכר את מני מאזוז המופרע דורש עונש של עשרים שנה על חסימת כבישים. הימני זוכר את דברי אהרון ברק על חסימת כבישים, ויותר מכך הוא זוכר את מקהלת התקשורת העלובה שצועקת - חסימת כבישים היא סוף הדמוקרטיה. הוא זוכר את כלי התקשורת שרעשו על כל קריאה לסירוב פקודה. ומה קרה שפתאום שתקתם? מה קרה שמחאתם כפיים למה שאתמול הוגדר על ידיכם כסוף הדמוקרטיה? זו הייתה סתירה משפילה כל כך לכל ימני. התגלתם במערומיכם. אתם נושאים את שם הדמוקרטיה לשווא ולשקר.

הפגנות בתל אביב נגד הרפורמה המשטית

הפגנות בתל אביב נגד הרפורמה המשטית צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אולי צריך לסגור את כלי התקשרת הממלכתיים

אז המסקנה היא שאולי צריך לסגור את כלי התקשרת הממלכתיים. כנראה. הפגיעה של החודשים האחרונים היא כל כך גדולה שאם לא יתייחסו אליה היא תהיה פצצה גדולה שתתפוצץ. ראינו מפגן של צביעות שדורש התייחסות.

ואני באופן אישי מרגיש נבגד. בימי ההתנתקות הלכתי מחייל לחייל ושכנעתי שלא לסרב פקודה, למה עשיתי זאת? אני יודע למה עשיתי זאת, אבל אינני יכול להתעלם מהצביעות שלכם.

הרב אביה הכהן הוא ר"מ בישיבת תקוע ומלמד תנ"ך במדרשת לינדנבאום, במת"ן ובישיבת מחניים