הרב שמואל אליהו תוקף את לפיד ובנט: "מה זה אם לא מכונת רעל?"

"כָּל הַפּוֹסֵל - פָּסוּל, וְאֵינוֹ מְדַבֵּר בְּשִׁבְחָהּ שֶׁל עוֹלָם, וְאָמַר שְׁמוּאֵל, בְּמוּמוֹ פּוֹסֵל": מסתבר שהם עצמם כאלה, כשיאיר לפיד קורא לחצי מהעם 'כוחות האופל'. כשהם אומרים נשב עם שונאי ישראל מהרשימה המשותפת, ולא נשב בממשלה אחת איתו כי הוא גרוע מהם

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 08/08/22 15:33 יא באב התשפב

הרב שמואל אליהו תוקף את לפיד ובנט: "מה זה אם לא מכונת רעל?"
הרב שמואל אליהו, צילום: רוני חי

אנחנו נכנסים למערכת בחירות ובמערכת הזו תשמעו הרבה פעמים מועמד אחד מכפיש את חברו. ובכן תזכרו את דברי חכמינו שאמרו "כָּל הַפּוֹסֵל - פָּסוּל, וְאֵינוֹ מְדַבֵּר בְּשִׁבְחָהּ שֶׁל עוֹלָם, וְאָמַר שְׁמוּאֵל, בְּמוּמוֹ פּוֹסֵל". אדם שמדבר כל הזמן על חסרונות של אחרים ולא מדבר במעלתם, חכמינו אמרו שהוא פסול בעצמו. ולא עוד אלא שהוא פוסל אחרים בדבר שהוא בעצמו נגוע בו.

חכמינו צדקו

בימינו מתברר כמה חכמינו צדקו. תראו את יאיר לפיד ונפתלי בנט שהצמידו לנתניהו את השם "מכונת רעל", כי הוא מרעיל את השיח הציבורי ומפלג את העם. הגדילו לעשות שכאשר הם הקימו את הממשלה הם קראו לה "ממשלת האיחוי והריפוי" כביכול עד עכשיו הייתה ממשלת הרעל והפירוד.

מסתבר שהם עצמם כאלה, כשיאיר לפיד קורא לחצי מהעם "כוחות האופל". כשהם אומרים נשב עם שונאי ישראל מהרשימה המשותפת, ולא נשב בממשלה אחת איתו כי הוא גרוע מהם. מה יותר שנאת חינם מזה? כשרם בן ברק כינה את נתניהו שבשידור רדיו "אדם עם בעיות נפשיות" כשיאיר גולן קורא לחצי העם "תת אדם", והרשימה ארוכה מידי כי הם פולטים שנאה כל הזמן בלי הפסקה. מה זה אם לא מכונת רעל?

המבצר של בנט

הם תולים את שנאתם לנתניהו בנהנתנות של חמגשיות, סיגרים, שמפניה וכד'. מהשמים לימדו אותנו מהו "כל הפוסל במומו פוסל", כשכל מי שפסל את נתניהו המליך ראש הממשלה שנתפס בנהנתנות מטורפת בהזמנות משלוחי אוכל לביתו בעשרות אלפי שקלים על חשבון משלם המיסים.

הם האשימו את נתניהו בביזיון שלטון החוק, וראש הממשלה מטעמם הוציא עשרות מיליונים מיותרים לבצר את ביתו ברעננה כשהוא עובר עבירות לאין מספר על כל חוק אפשרי. הם האשימו אותו בשחיתות, והם העבירו מליארדי שקלים לרשויות השלטון הערביות שאין בהם שום פיקוח כדי שהכסף של כולנו יעבור לידיים של כנופיות עבריינים ששולטות במגזר הערבי בדרום ובצפון. בפעם הבאה שתשמעו מישהו במהלך הבחירות מכפיש את חברו, תזכרו היטב את מאמר חז"ל שנכתב לפני אלפי שנים ובכל פעם מתבררת צדקתו מחדש.