ממשלת ישראל ממשיכה לתת מתנות לחמאס

לא ייתכן שהממשלה מפקירה את הדר גולדין ואורון שאול ברצועת עזה, ובמקום לבצע מאמצים לנסות ולהחזיר אותם, ממשיכים לחלק מתנות לחמאס ולתושבי הרצועה

חדשות כיפה אביחי בקרמן 02/06/22 10:40 ג בסיון התשפב

ממשלת ישראל ממשיכה לתת מתנות לחמאס
מנהיג חמאס יחיא סינוואר, צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

רק לא מזמן ממשלת ישראל ושר הביטחון גנץ אישרו הכנסת מספר אבסורדי של 70 אלף פועלים מרצועת עזה לשטח ישראל. כאשר בשנת 2019 השיא בכניסת פועלים לישראל משטח הרצועה עמד על כ5000 פועלים בלבד. לא ייתכן שהממשלה מפקירה את הדר גולדין ואורון שאול ברצועת עזה, ובמקום לבצע מאמצים לנסות ולהחזיר אותם, ממשיכים לחלק מתנות לחמאס ולתושבי הרצועה.

איך מצפים שהטרור במדינה יפסק?

איך מצפים שהטרור במדינה יפסק אם רק מדרבנים אותו להמשיך?!  מאיפה לראש ממשלה שהיה לוחם בסיירת יש את הבושה להשאיר הורים שכולים ללא הבנים שלהם?! לא ייתכן שממשיכים לתת טיפול רפואי לכל משפחתו של הנייה, ללא דרישה גורפת להשבת הבנים.

אני חושב, שבין היתר אחת הסיבות לכך שהבנים עדיין לא שבו ,היא תופעה רווחת שבה חברי הכנסת נעדרים מלהגיע לאנדרטת החץ השחור בימי שישי מזה שמונה שנים, ולא נוקטים אפילו אצבע בכדי להשיב את הבנים. וזו היא רק סיבה אחת מיני רבות הגורמים לכך שלא יהיה שינוי במצב. אתם רק עושים יח"צ לעצמכם עם הדיבורים. אני קורא לכם להתחיל לבצע ולהפסיק לתת טיפולים רפואיים לבן של הנייה, לאחותו ולגיסתו. אם אתם רוצים לתת את הטיפולים האלה - תדרשו את הבנים חזרה. על זה נאמר "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול" אנו חושבים שעל חברי הכנסת מוטלת החובה לשנות את סדר העדיפויות ושנושא השבת הבנים יהיה בראשו. שנזכה בעזרת השם לקיים את הפסוק ושבו בנים לגבולם.

אביחי בקרמן, לשעבר יו"ר מטה הנוער של השבת הבנים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן