עוד נטישה בלשכה של בנט: העוזרת הצמודה של ראש הממשלה מתפטרת

אחרי התפטרותו המפתיעה של ראש הסגל בשבוע שעבר, גם העוזרת האישית של ראש הממשלה בשש השנים האחרונות מודיעה על התפטרות | בנט: "יועצת מסורה, מקצועית ובעיקר - אדם של אנשים"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/05/22 21:02 כט באייר התשפב

עוד נטישה בלשכה של בנט: העוזרת הצמודה של ראש הממשלה מתפטרת
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבוע בלבד אחרי התפטרותו המפתיעה של ראש הסגל של בנט, טל גן-צבי בתום עשור של עבודה משותפת גם העוזרת האישית של בנט בשש השנים האחרונות הודיעה כי היא עוזבת את משרתה. בנט נפרד: "מחכה לך עם פינה חמה בלב"

"הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים"

בנט המשיך וצייץ: "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים!" את נעמי הכרתי בשנת 2016. היא החלה את דרכה בלשכתי במשרד החינוך ומאז צמחה והלכה איתי דרך ארוכה: כמנהלת לשכה, כעוזרת אישית וכיועצת מסורה, מקצועית ובעיקר - כאדם של אנשים".

בנט המשיך והודה לה על עבודתה המסורה, "24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מהבוקר עד הלילה וחוזר חלילה - ידה בכל, מהמשימות הגדולות ועד הפרטים הקטנים, בחיוך חם ובכבוד לכל אדם. היא הייתה לי לעזר רב, ועכשיו - כמו אבא גאה - אני נרגש עבורה, כי הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים"

רק הבוקר (ב') הודיע בנט על מחליפו של גן-צבי: עו"ד עדן ביזמן הוא ראש הסגל החדש בלשכת ראש הממשלה. ביזמן (36), נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן - ייכנס לתפקידו בימים הקרובים לאחר קיום הליך חפיפה סדור, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה.

הצוות נוטש את הספינה: התפטרות הזו באה אחרי טל גן צבי שהתפטר בשבוע שעבר ושמרית מאיר היועצת המדינית של ראש הממשלה, שהתפטרה לפני כחודש.