מלחמה באירופה

הרב שמואל אליהו: פוטין חלש אבל ינצח

המערב וארצות הברית חזקים יותר מנשיא רוסיה פוטין, אך מה שמונע מהם לפעול זהו בלבול מוחלט בפן הערכי. פוטין ינצח את המלחמה, ואנחנו בישראל צריכים להיזהר לא להפסיד בה

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 24/03/22 10:41 כא באדר ב'

הרב שמואל אליהו: פוטין חלש אבל ינצח
הרב שמואל אליהו. לא חוזר בו, צילום: אלישמע סנדמן

למערב אין אמת שהוא מוכן להילחם עליה. לפעמים זה חודר גם לצה"ל ולמשטרת ישראל. למה המערב לא מצליח להתמודד מול פוטין? למה הוא נכנע לשלטון האייטולות של איראן? למה אובמה לא נלחם באסד שהשמיד מאות אלפי אזרחים באמצעים כימיים?

פוטין הבין את הראש של אירופה ואמריקה

התשובה היא כי לפי הערכים החדשים של המערב אין אמת אחת. המערב מקדש את הליברליות שאומרת כי לכל אחד יש את האמת שלו. כשאין למערב אמת ואין לו ערכים מוחלטים - הוא עומד עם ידיים קשורות אל מול הרוצחים הגדולים ביותר.

מי שקורא את המפה מבין שפוטין הבין את הראש של אירופה ואמריקה, הוא יודע שהם יותר חזקים ממנו כלכלית וצבאית, אבל הם יכשלו מולו ולא ילחמו כי סולם הערכים שלהם מבולבל. פוטין כובש כעת את המדינה השלישית ובעוד חודש או חודשיים כל אוקראינה תהיה בידיו. אחר כך הוא ימשיך לפולין ולעוד מדינות, והמערב ימשיך להיכנע ולספר לעצמו סיפורים כמו שהוא מספר לעצמו כבר חודש. 

כך המערב נכנע מול האייתולות של איראן שמהתלים באמריקאים ובאירופאים ובכל העולם כולו. הם מכינים פצצות גרעיניות שיסכנו את העולם. האמריקאים והאירופאים לא טיפשים ומבינים את הסיפור אבל אין להם יכולת להילחם בהם. הערכים הפרוגרסיביים הרסו אותם מבפנים והם כעת מחזרים אחרי האיראנים שיסכימו לחתום איתם על חוזה שיתן להם מיליארדים וימשיכו להתל בעולם כולו. 

התיקון של העולם יבוא מהידיעה שיש טוב ויש רע

כשמדינת ישראל מאמצת את הערכים המסוכנים של המערב - צה"ל לא מצליח להכניע את המחבלים של עזה שיורים על אזרחים בערי ישראל פעם אחר פעם. ולא עוד אלא שאנחנו מספקים להם חשמל ואמצעים לבנות מנהרות ולירות טילים בשיא הטיפשות.

אותם ערכי שווא הביאו את משטרת ישראל להכיל את הרצחנות של ערבי ישראל בפרעות שומר החומות. הערבים הישראלים עברו על כל חוק, שרפו ניידות של משטרה ובתי כנסת, הרגו תושבים יהודים בלינץ' והמפכ"ל עם כל צמרת המשטרה הבינו אותם, "יש פה שני צדדים" הם סיפרו לעצמם ועמדו מן הצד.

כך נכנעת משטרת ישראל לבדואים הרוצחים שהבינו עם מי יש להם עסק. נכנסים בעזות מצח למחנות צה"ל לגנוב נשק מול עיני החיילים שידיהם עדיין קשורות. כך גונבים את אזרחי ישראל בלי סוף והשופטים הפרוגרסיביים משחררים אותם פעם אחר פעם כי הם החלשים, והחלש תמיד צודק. כך הם לא משלמים מיסים כי מי יגיד להם מה לעשות. כך הם מנהלים פרוטקשין מול העסקים בבאר שבע ובנגב והמשטרה כעת עסוקה. כך הם נוסעים ויורים בחוצות בנשק לא חוקי, משתלטים על אדמות מדינה, והממשלה מכשירה להם את הגניבות בנגב, בגליל ובמרכז.

כשהמערב ילמד את דרך ההתנהגות הנכונה הוא ינצח

התיקון של העולם יבוא מהידיעה שיש טוב ויש רע. יש אמת ויש שקר, לא החלש צודק אלא הצודק צודק. "רְאֵה נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַיּוֹם אֶת הַחַיִּים וְאֶת הַטּוֹב וְאֶת הַמָּוֶת וְאֶת הָרָע" ההכרה הזו מביאה חיים "וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ". מדינת ישראל צריכה ללמד את העולם את הכלל האמיתי הזה ולחסל את הרוע והגרעין האיראני. מדינת ישראל צריכה לדעת שהאמת אצלה ולהילחם ברוע של שכיננו הרוצחים בכל הכח שיש לה. 

כשהמערב ילמד את דרך ההתנהגות הנכונה, הוא ינצח כי הכח בידיו, הוא ינצח כי הוא הרבה יותר צודק. ככל שהמערב יתעורר להכיר באמת הפשוטה הזו - כך הוא יקדים לנצח את הרוע וינצלו חיים של מאות מיליונים. ככל שנתעורר מוקדם יותר כך יהיה עולם טוב יותר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן