הרב יובל שרלו על התרסקות המסוק: "מפנה את תשומת לבנו למה שמתרחש כאן יום יום"

שוטרים שומרים על ביטחוננו, משרתי ציבור על מסגרות המדינה, רובם בנאמנות, בהשקעה וברצון טוב. ככל שנרבה להיות כאלה, וככל שנרבה לתת אמון האחד בשני, וככל שנלמד להתבונן על הרוב המוחלט –כך ייטב

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 04/01/22 12:16 ב בשבט התשפב

הרב יובל שרלו על התרסקות המסוק: "מפנה את תשומת לבנו למה שמתרחש כאן יום יום"
החיפושים אחר שרידי המסוק, הבוקר, צילום: Shir Torem/Flash90

סגן-אלוף ארז שחייני ורב-סרן חן פוגל ז"ל נהרגו אמש (ב') בהתרסקות מסוק ימי מדגם "עטלף" סמוך לחופי חיפה. תאונת המסוק ומותם הכואב של שני הטייסים מפנה את תשומת לבנו למה שמתרחש כאן יום יום. מעבר למלחמות היהודים, למאבקי הרשתות החברתיות, להתלהמות הפומבית. חיילים מתאמנים ושומרים עלינו, במעשה יום יומי, רובם באחריות ובנאמנות. 

צוותי רפואה מטפלים בנו, רובם במסירות, באנושיות, במקצועיות; נהגי משאיות מספקים לנו את צרכינו, רובם ביושרה, בנהיגה בטוחה, בזהירות. אנשי טיפול ובריאות הנפש מתמסרים למטופלים, רובם ברגישות, באנושיות, במסירות. שוטרים שומרים על ביטחוננו, משרתי ציבור על מסגרות המדינה וכדו' – רובם בנאמנות, בהשקעה וברצון טוב.

הטייסים שנהרגו בהתרסקות המסוק

הטייסים שנהרגו בהתרסקות המסוק צילום: דובר צה"ל

חלק מתפקידים אלה כרוך בסיכון חיים, במחירים שעלולים לשלם, במחלות. וככל שנרבה להיות כאלה, וככל שנרבה לתת אמון האחד בשני, וככל שנלמד להתבונן על הרוב המוחלט – ייטיבו חיינו.

הרב יובל שרלו מפעיל רשת של קבוצות ווטסאפ, ערוץ טלגרם ועמוד פייסבוק, הקרויים 'זיקים', בהם הוא שולח מדי יום התייחסות קצרה במבט תורני על שלל נושאים. ניתן להצטרף לקבוצות הווטסאפ דרך הלינק.