הרב אליהו: בנט ושקד - תשכחו מאיתנו לעולם

בפעם הקודמת שבנט ושקד ניצלו את הבית היהודי ופיצלו אותו כחודש לפני הבחירות ונכשלו, סלחו להם. החתימה שלהם עם לפיד היא גם החתימה על הסוף הפוליטי שלהם | הרב אליהו במאמר נוקב לראשי ימינה

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 30/05/21 11:49 יט בסיון התשפא

הרב אליהו: בנט ושקד - תשכחו מאיתנו לעולם
הרב שמואל אליהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בפעם הקודמת שבנט ושקד ניצלו את הבית היהודי ופיצלו אותו כחודש לפני הבחירות ונכשלו, סלחו להם. בשם האחדות הסכימו לחזור ולתת להם מקום להוביל את הציונות הדתית, וטעו. הפעם לא.

צריך להבהיר להם לפני שהם חותמים עם לפיד, מירב מיכאלי, מרץ ואביסתם מרענה שהפעם לא נשכח ולא נסלח. לא נבחר בכם בשום סיטואציה אחרי שתכשלו. לא ניתן לכם שום אפשרות להשתלב אצלנו גם במקום העשירי. אתם מאבדים היום את קהל הבית שלכם לעולם (חוץ מכמה קצוות לא רלוונטים). אנחנו נדאג לכך.

אם תמליכו ממשלת שמאל שתסכן את היהדות ואת ההתיישבות – אנחנו מתחייבים לא לשתף אתכם פעולה בעתיד בשום אופן וצורה. לא נשתף פעולה עם אנשים שהבטיחו עשרות פעמים בצורה מפורשת לא להכתיר את השמאל, ומפרים את ההבטחות בריש גלי ומכשירים את השקר בק"ן טעמים.

החתימה שלכם היום עם לפיד היא גם החתימה על הסוף הפוליטי שלכם. תזכרו את פרץ שגילח את השפם שלו, התחייב לפני הבחירות וחזר בו כדי לקבל משרה. הוא היה פעם מנהיג מפלגת העבודה, שר הבטחון, מועמד לראשות ממשלה והיום אף אחד לא מסתכל עליו אפילו במפלגה שלו. שם נרדף לשפלות פוליטית, לשם אתם הולכים.

עכשיו ימחאו לכם כפים כל אלה שמשתמשים בכם. תזכרו את עשרים המנדטים בסקרים, כולם הפנו לכם עורף. תזכרו היום כי כשתפול הממשלה הזאת, לא יהיה לכם לאן לחזור. אנחנו מתחייבים. מי שרימה אותנו ומכר אותנו - איבד לעולם את האמון שלנו ולא יכול להנהיג יותר.

שבענו מנהיגים שמפירים הבטחות ומשחקים עם הכח שקיבלו מהציבור. כל מי שעשה את זה יצא בבזיון מהחיים הפוליטיים. תזכרו את אריק שרון שהפר הבטחות, הביא את ההתנתקות שבנתיים הביאה לנו ארבע מלחמות זוטא, מאות הרוגים, מנהרות טרור, בלוני תבערה, עשרות אלפי טילים ומה לא. שמו הוכתם לעולם. אתם הולכים באותה דרך.

לפני שאתם חותמים. תזכרו.

הפעם זה סופי. אין דרך חזרה. אם אתם מכתירים ממשלת שמאל, תשכחו מאיתנו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן