"אנחנו לא בכיס של אף אחד. מפלגת הבית היהודי תעשה רק מה שטוב לציבור"

חגית משה המתמודדת לראשות מפלגת הבית היהודי בטור מיוחד יום לפני פתיחת הקלפיות: "לא נצבע את המפלגה בצבע כזה או אחר, היופי שלנו הוא בגיוון. אני גאה ושמחה שבתומכיי יש אנשים מכל הגוונים. רבנים, נשות ואנשי ציבור, חרד״ליים ולייטים"

חדשות כיפה חגית משה 18/01/21 14:17 ה בשבט התשפא

"אנחנו לא בכיס של אף אחד. מפלגת הבית היהודי תעשה רק מה שטוב לציבור"
חגית משה, צילום: דוברות

אחיי  ואחיותיי חברי מרכז הבית היהודי, השעה היא שעה גורלית, דווקא עכשיו שבאופן פרדוקסלי מצבה של המפלגה נראה כאינו מזהיר, עיני כולם נשואות להחלטה שיקבלו במרכז המפלגהמי יעמוד בראשה. 

מפלגת הבית היהודי בגלגוליה השונים הייתה מאז ומתמיד הזרוע הפוליטית המובילה של הציונות הדתית, נאמנה לדרך של תורה ועבודה, תורה עם דרך ארץ. מפעליה הכבירים של הציונות הדתית שעליהם גאוותנו הגדולה, מערכות החינוך, ישיבות ומדרשות, תנועות הנוער המדהימות שלנו, גרעינים תורניים ותנועת ההתיישבות בכל חלקי הארץ, הם הסיבה לכך שהציבור הדתי הפך להיות מוביל ומעורב בחברה הישראלית.
 
במשך השנים ידענו ללכת ביחד למרות המחלוקות, כי הייתה לנו אחריות. אחריות על הציבור ואחריות על הדרך.  כשהתפצלנו איבדנו מכוחנו הפוליטי וכתוצאה מזה הציבור אותו אנו מייצגים ומפעלינו הגדולים ניזוקו. את אחי אנוכי מבקשת, את כל אחיי. את החרדלי״ם, הליברלים, ה״לייטים״, הקיבוצניקים, המתיישבים, אנשי הכפר והעיר, מהפריפריה והמיינסטרים הציוני דתי. לכולם יש מקום אצלנו ואת כולם אנחנו רוצים.

הדבר היחידי שמנחה אותי היא טובת הציונות הדתית, וטובת הציונות הדתית כעת היא איחוד של כולם. לא נצבע את המפלגה בצבע כזה או אחר, היופי שלנו הוא בגיוון. אני גאה ושמחה שבתומכיי יש אנשים מכל הגוונים. רבנים, נשות ואנשי ציבור, חרד״ליים ולייטים. כמי שאמונה על חיבורים אני מאמינה שאצליח לחבר את כולם ולגייס את כולם להיכנס ביחד ולקחת אחריות.  

ולסיום ברצוני להבהיר דבר חשוב. לא יודעת מה מספרים לכם, אבל אנחנו לא בכיס של אף אחד. מפלגת הבית היהודי תעשה רק מה שטוב לבית היהודי ולציבור. ההחלטה תתקבל בשיח ושיתוף עם חברי המרכז עוד לפני ההצבעה במרכז, כפי שהיה מקובל בתנועה בעבר. 

בעזרת ה׳ חוזרים לדרך של שיתוף, בה ההחלטות יתקבלו בצורה דמוקרטית במוסדות המפלגה. הצטרפו אליי לדרך ונוביל את המפלגה ואת הציונות הדתית חזרה למקומה הראוי.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן