בחירות בבית היהודי: רשימת הקלפיות ואפשרות הצבעה אלקטרונית

ועדת הבחירות של המפלגה מפרסמת את רשימת הקלפיות. בעקבות משבר הקורונה, במקרים חריגים ניתן להצביע מרחוק באמצעים אלקטרוניים. "הוועדה קוראת לכל המעורבים לשמור על טוהר הבחירות, ולשמור על האווירה בהתאם לרוח המפלגה, תוך כיבוד הדדי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/01/21 09:49 ה בשבט התשפא

בחירות בבית היהודי: רשימת הקלפיות ואפשרות הצבעה אלקטרונית
מרכז הבית היהודי. ארכיון, צילום: כיפה

מחר, יום שלישי, ו' בשבט התשפ"א, 2021.1.19 ,יתקיימו בעזרת ה' הבחירות המקדימות לראשות מפלגת הבית היהודי. בחירות דמוקרטיות מחייבות מתן אפשרות לכלל בעלי זכות הבחירה להצביע.  וועדת הבחירות של המפלגה עשתה מאמץ לפרוש את הקלפיות בכל רחבי הארץ, ככל שניתן. כל בוחר רשאי לבחור את הקלפי הנוחה לו ביותר כדי לממש את זכות ההצבעה.

אלו המתמודדים לרשימת הבית היהודי לכנסת

ההצבעה בבחירות תתאפשר בהצגת תעודת מזהה בתוקף עם תמונה מוטבעת. משבר הקורונה והסגר הכללי מחייב עמידה בכללי התו הסגול, ובתקנות הקורונה. בוועדה מבקשים מכלל הבוחרים להקפיד על תנאי התו הסגול: איסור התקהלות, מסכה, חום, העדר תסמינים.

בהודעת הוועדה נכתב, כי בשל הקורונה, תתאפשר הצבעה מרחוק באמצעים אלקטרוניים במקרים חריגים כפי שמפורט בנוהל ההצבעה המופיע באתר המפלגה, ובאישור פרטני ומראש של וועדת הבחירות. "בקשות לאישור הצבעה באמצעים אלקטרוניים העומדות בקריטריונים של מקרה חריג, יש להגיש, תוך ציון שם מלא ות.ז באמצעות המייל com.gmail@vaadatbchirotby עד ליום ה' בשבט ה'תשפ"א, 18.1.2021, בשעה 17:00. הזכאים להצביע באופן אלקטרוני יקבלו במייל חוזר אישור הצבעה אלקטרונית".

לסיום נכתב: "הוועדה קוראת לכל המעורבים לשמור על טוהר הבחירות, ולשמור על האווירה בהתאם לרוח המפלגה, תוך כיבוד הדדי".

מיקומי הקלפיות

מיקומי הקלפיותצילום: הבית היהודי


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן