שעשועון החסד הגדול - האוקסימורון של המדינה

בשנים שלאחר התפוצצות בועת ההי-טק עמותות החסד נהיו ההזנק (הסטארטאפ) הכי חזק בארץ. בתי תמחוי, חלוקת מזון, גמחי"ם וכו´ אם אתה רוצה להיות אין (קול, באופנה, עדכני ושאר מילות שייכות) תתנדב ותתרום וזה אחלה (אם אתה ידוען-סלבריטי- חשוב שגם תספר על זה בעיתון או אצל אודטה).

חדשות כיפה ניר אהלי 21/12/04 00:00 ט בטבת התשסה

זה התחיל לפני שנים כשנולד השירותרום... אתם יודעים המצב הביטחוני והמצב הכלכלי של המדינה "ואיזה מסכנים החיילים ששוכבים עכשיו בבוץ"... האגודה למען החייל עשתה שינוי ברמת הרווחה של החיילים במשך כל שנות קיומה. אחריה התווסף "הקש בדלת" אתם יודעים הסרטן מכה בכל מקום והמחקר יקר וחשוב מאד. ואילן ועזר מציון ואגודת החרשים וקו לחיים ויד שרה ו.... ועוד. איזה מדינה מדהימה יש לנו! איפה עוד היו תורמים לכל כך הרבה מטרות בלב רחב כל כך ?!

(קורא יקר – הכותרת מרמזת על ציניות במאמר דע כי הציניות מתחילה רק פה)

בשנים האחרונות אנחנו משתכללים ומתמקצעים בהפקות ענק של חסד. יאצפן עם יאיר לפיד 48 שעות של טלתרום ב'לתת'... קשת עושה פלאים ביום טוב כי דודו טופז ירקוד ריקודי בטן ואיציק מרדכי (לפני ההרשעה) ישבח את ירושלים ואם תתעקשו הנשיא (בגילומו של אלי פיניש) יתקשר אליכם להגיד תודה. רצוי שיהיה קמפיין (מסע יח"צ) גדול ולוגו מוקפד, שיר נושא וכתבות מדהימות על העוני האקזוטי. זהו כבר לא צריך לחכות למסעי בחירות העוני מאופר כל השנה ונראה מעולה!

בשנים שלאחר התפוצצות בועת ההי-טק עמותות החסד נהיו ההזנק (הסטארטאפ) הכי חזק בארץ. בתי תמחוי, חלוקת מזון, גמחי"ם וכו' אם אתה רוצה להיות אין (קול, באופנה, עדכני ושאר מילות שייכות) תתנדב ותתרום וזה אחלה (אם אתה ידוען-סלבריטי- חשוב שגם תספר על זה בעיתון או אצל אודטה).

לקחו את היפה ביותר בעם שלנו את החסד ובנו לו תדמית מלוטשת עם לוגו, סלוגן ולחן.

לקחו את הדבר היפה ביותר שמהותו צנעה ושקט ושמו אותו בראש חוצות.

שבוע שעבר התקדמנו עוד צעד. דידי הררי בסיוע ברוטו (שם נטוי של חברה מסחרית גדולה) עשה בחינות למלאכי החסד. המלאכים השתתפו במשחק בו הם מוצאים במרכול מוצרי מזון של המותגים של החברה המסחרית וכך הם תורמים למסכנים. כדי שיהיה ברור שזה לעניים לקחו את מותג העוני הישראלי "עדן כנפו" שתרוץ אחרי המתחרים המלאכים הצדיקים... אמא הלכה הבת צריכה כבר לרוץ... על עדן (כפרה) עשה גם הצוות של דידי (מותק) מתיחה והזמינו אותה לחלק פליירים בקניון... כי בתכלס לזה מה שהיא שווה... יש לציין שהזוכה טרם 4000 ש"ח מזכייתו למעוטי יכולת – אכן צדיק!

רדיו קול חי כבר לוקח עוד צעד: שעשועון החסד הגדול. הפרס הגדול לאיש החסד הגדול: מכונית בשווי 130,000₪!!! לא משנה לי אם אני מקדם (ומרגיז) את הרדיו אבל זה זנות של החסד!

תעשו שעשועונים תקדמו את מעשי החסד אבל אין מקום לשעשועון חסד.

השמועות מספרות שאחד הערוצים מתכנן תוכנית ריאליטי "הקבצן" על המרקע שלכם בעונת הקיץ של הטלוויזיה.

הרייטינג יהיה בשמיים! אבל מה יגידו על זה בשמיים?