עם סטיקר נגד הקרן החדשה לא הולכים למכולת

עקיבא שמואלי תוקף במאמר את המועמדים החדשים בפריימריז: דרושה ציונות דתית חברתית, לא עוד מלחמה נגד עמותות אנטי ציוניות

חדשות כיפה עקיבא שמואלי 04/01/15 18:15 יג בטבת התשעה

עם סטיקר נגד הקרן החדשה לא הולכים למכולת
דוברות, צילום: דוברות

אז מה היה לנו עד עכשיו בפריימריז של הבית היהודי, מלחמה נגד ארגוני שמאל, מלחמה נגד עמותות אנטי ציוניות, מלחמה נגד בג"צ וביטחון כמובן ביטחון. ג'ורג' בוש האב הפסיד את הבחירות לקלינטון שזיהה את המגמה בעם והוציא את הסלוגן It's the economy, stupid

נראה ש24 המנדטים שהסקרים מנבאים ללפיד וכחלון לא מטרידים יותר מידי את המועמדים השונים בפריימריז. דור שלם ששיחת היום שלו זה איך יגיע אי פעם לדירה, תשלומי חינוך מופקעים וקושי תמידי לסגור את החודש צריכים ייצוג, חבר כנסת שיילחם על זכויותיהם.

השאלה היא עם מה נלך בסוף החודש למכולת, כנראה שלא עם סטיקר נצחנו את הקרן החדשה. כולם מעוניינים להראות מי ימיני יותר מי יעלים את ארגוני השמאל, מי דתי יותר ומי יגרום לבג"צ לרדת לרגלינו. עושה רושם שהמחנה הציוני דתי שכח לגמרי מהפן החברתי או לפחות המעומדים שלו בפריימריז. זוגות צעירים, חיילים, סטודנטים? כרגע לא על הפרק, כנראה שעמותות השמאל הן אלה שמקשות עלינו לסגור את החשבון בסוף החודש.

זכיתי לקחת חלק ולהיות ממייסדי עמותת לחיילים באהבה עמותה שתפקידה לחזק את החיילים באמצעות חבילות ומכתבים וסדנאות משתחררים לחיילים ביחידות. ישנם היום אלפי ארגוני חסד ועמותות של צדקה ומזון לעניים, אנחנו עם של צדקה, חסד ונתינה אך אל לנו אם ארגונים ועמותות נהדרות אלה יקחו את מקומה של המדינה שמחויבת למצוא פתרונות מסודרים, העמותות נכנסות לואקום וממלאות את תפקידיה של המדינה, אך היכן משרד הרווחה בסיפור? הציונות הדתית נתפשת כלוחמנית בנושא דת ומדינה, מגדר, מספקת לנו את הקצינים הטובים ביותר בצה"ל, את המסבירים הטובים אל מול העולם אך שכחו לטפל בדבר פעוט הנוגע לכל אחד מאיתנו - מעמד הביניים - יוקר המחיה, מחירי הדיור, יוקר החינוך - אם אנו רוצים להנהיג עלינו לטפל בבעיות הרוחביות של כל עם ישראל.

דרושה: ציונות דתית חברתית

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן