מנהיגי ישראל פשטו את הרגל בכל הקשור לרמה המוסרית עליה התחנכנו

"מדוע אנחנו נותנים לחמאס מלט, שלאחר מכן מסכן חיי אדם בדמות מנהרות ורקטות? ומדוע לבסוף אותו מלט ואותם חיי אדם, משרתים את הפוליטיקה הישראלית כנשק הסברתי?", נתן אפשטיין דורש תשובות מההנהגה הישראלית

חדשות כיפה נתן אפשטיין 30/07/14 14:44 ג באב התשעד

מדוע אנחנו נותנים לחמאס מלט, שלאחר מכן מסכן חיי אדם בדמות מנהרות ורקטות? ומדוע לבסוף אותו מלט, ואותם חיי אדם, משרתים את הפוליטיקה הישראלית כנשק הסברתי?

ממשלת ישראל, ובראשה בנימין נתניהו, 'מתפארים' בתקשורת ומול אשי הדיפלומטיה בחשיפת רצונותיהם האמיתיים של החמאס מול מדינת ישראל. בכירנו טוענים השכם והערב שחמאס בנו מנהרות תופת מעזה לישראל, כשהם מחזקים טענה זו בהסבר שהמלט, החשמל והמים שבהם נעזרו החמאס ליצר את אותן מנהרות נשלחו מישראל לעזה בתור מוצרים הומניטריים. למעשה, מודים אותם בכירים באשמה חמורה של עזרה לאויב החמסניקי היושב בעזה.

בכירים יקרים: איך בשם אלוהים אתם יכולים לעמוד מול המצלמות ולומר שאתם מצטערים על כל חייל וחייל שנהרג כאשר אתם יצרתם את המצב הזה במו ידכם? אין לכם מודיעין על מנהרות אלו כבר מספר שנים טובות? הרי יש לנו מזל"טים שטסים בשמי עזה כבר שנים וכולנו יודעים כמה זמן לוקח לבנות מנהרה. אתם חושבים שנכון לשחק בחיי ישראלים על מנת לקבל נשק הסברתי במדיה? ההסברה חשובה לכם יותר מחיי אדם?

מנהיגי המדינה חשפו את קלונם מול הציבור במהלך הלחימה בעזה, אך הדבר מרגיש מעט מדי מאוחר מדי. פעם אחר פעם מקבלים מובילי הדרך החלטות שגויות וטוענים ש'מה שרואים מכאן לא רואים משם'. בשביל מה בחרנו בהם? כדי שיקבלו את ההחלטות הנכונות וינהיגו את הציבור.

את תושבי מדינת ישראל המופגזים כבר חודש לא מעניין כיצד אנו נראים בCNN או ב-BBC, בעוד חיילים ואזרחים נמצאים תחת איום של מנהרות וירי רקטות, אך נראה שהתקשורת היא זו שמעניינת את הפוליטיקאי הישראלי. מנהיגי ישראל פשטו את הרגל בכל הקשור לרמה המוסרית עליה התחנכנו.

בכירים יקרים, חיילינו נשבעו להגן על עם ישראל ועל מדינת ישראל. הם נשבעו והצהירו אמונים לעם, ובמקום לתת להם כלים אתם משחקים משחקים פוליטיים שאינם משרתים צד כלשהו. כשאתם עושים דברים נכונים אתם מקבלים את הגיבוי הציבורי הגדול ביותר ועל כן אתם חייבים להתעשת ולהרים את דגל ההגנה במקום את דגל 'קופת השרצים' שמאחוריכם. התחילו לקבל החלטות נכונות.

לא להפסקת אש, כן לאש ללא הפסקה נגד האויב!