למה המתאבדים נקראים ''שהידים''?

למה הם צועקים "אללה אכבר"? למה הם מתאמצים להרוג ולשפוך דם רב ככל האפשר? למה הם חוגגים כשנרצחים נשים וילדים ישראלים? האם זה לא כואב להם כלל? מה קורה אצלהם? אם רוצים להגיע לאיזה שהוא פתרון אמיתי - חייבים להבין את ה"ראש" הפלשתיני.

חדשות כיפה שמואל אליהו 19/12/02 00:00 יד בטבת התשסג


למה הם צועקים "אללה אכבר"? למה הם מתאמצים להרוג ולשפוך דם רב ככל האפשר? למה הם חוגגים כשנרצחים נשים וילדים ישראלים? האם זה לא כואב להם כלל? מה קורה אצלהם? אם רוצים להגיע לאיזה שהוא פתרון אמיתי - חייבים להבין את ה"ראש" הפלשתיני.

כמו שאנחנו לא מבינים אותם, גם עראפת וחבריו מההנהגה הפלשתינאית לא בדיוק מבינים כל כך מה הזעזוע הגדול שלנו מרציחת אמא לשבעה ילדים. מה הבעיה? הם אפילו מזדרזים להתחרות בניהם מי יקח זכות על הפעולה? הפתח או החזית העממית?
כך היה בראמאללה כשהם חשפו את ידיהם המגואלות בדם וחגגו חגיגה של ממש. כך קורה בכל פעם שיש פיגוע עם הרוגים ח"ו. זה בדיוק המשך לאותה תרבות שהצמיחה שירים על אכילת כבד של חייל ישראלי. מישהו מבין איך אפשר לשיר שיר כזה?
אנחנו לא נבין לעולם מהו "גן העדן" המזומן לאלה שיורים לתוך ראש של ילד או ילדה. אלה שמתפוצצים ורוצחים ומרגישים התרוממות הרוח. אלה שמחפשים את המקום שיש בו הכי הרבה נשים וילדים כדי לערוף ראשים, לרסק אנשים חיים, לתקוע מסמרים במי שנשאר, להעלות באש את הפצועים. אלה שעושים את כל הרוע הזה בשם אלוהים.
צריך להבין שהם עושים את כל זה בשם איזה אלוהים נורא ענק. וה"אללה אכבר" הזה שלהם הוא מאותו זן של אלילים אכזרים קדמונים מורעבים נצחיים שצריכים יום יום קורבנות של ילדים קטנים להשביע את רעבונם הנצחי לדם חי. פעם את הילדים שלהם ופעם ילדים של אחרים.
לא צריך לחפש לשם כך הוכחות. הם מספקים אותם למכביר בצעקות בכל פעם שהם טובחים ללא רחם. בשם של "הר הבית" המתנוסס מעל כל המאבק שלהם. ועל מנת למנו ספק הוציאה הרשות הפלשתינית בול לכבוד עבודת ה"בעל". שכל מי שלמד פרק אחד בתנ"ך יודע שהוא היה אבי אבות הטומאה. אבי אבות העבודה הזרה האכזרית של פעם.
זו הסיבה שהרוצחים הרשעים הללו מכניסים הרבה הרבה מסמרים לתוך כל מטען וחגורת נפץ. הם מכניסים כל מסמר עם תפילה בדביקות ל"אללה" הזה, תפילה שהמסמרים האלו יחדרו ללבבות של ילדים קטנים. בתפילות אלה מתאחדים המתאבדים, השולחים, האמהות האכזריות, האבות וכל החברים שמהללים אותם. כל מי שחשב אחרת - כבר נתלה מזמן על עמוד חשמל גבוה. אלא אם כן היה לו שכל לשתוק.
*****
כל הסכם אוסלו הארור בנוי על מחשבה נאיבית כי יש להם ערכים כמונו. חישובי רווח והפסד כמונו. הם ממש בדיוק בדיוק כמונו. היו ימים שכל ישראלי שחשב אחרת הואשם מיד ב"גזענות". את ההגיון הזה אתה יכול לשמוע אפילו עד היום בדבוריהם של אנשי שמאל המנותקים מהמציאות. אבל כבר הסביר לנו נשיא המדינה כי אנחנו אולי נראים אותו דבר אבל מדובר במשהו ממציאות אחרת, "פלנטה אחרת" בלשונו.
אם אנחנו רוצים באמת פיתרון אמיתי צריכים ללמוד לקח מהסכם אוסלו - לא לשקר את עצמינו!! צריך להכיר בעובדה העצובה ש"אללה" הוא לא פוליטיקאי מערבי. "אללה" לא משנה את דעתו כל בוקר פי הסקרים. ל"אללה" הזה יש דרך, יש כיוון ומטרה ואפילו עראפת לא יכול ללכת נגדו. והוא גם לא רוצה.
*****
צריך להכיר בעובדה האמיתית. מי שיתן מדינה פלשתינית
יכין את "מליון שהידים" כהבטחת עראפת.
כבר היום עראפת מחנך מאות אלפי ילדים וילדות נערים ונערות בבתי הספר שאנחנו נתנו לו ברוב חסדנו. כבר היום הוא יצר קבוצות של "שהידים" (תרגום = "עדי אלוהים") מתאבדים מהוללים שרק מחכים ליום שבו תנתן להם הזכות ללבוש חגורת נפץ ולהשרף עם כמה שיותר יהודים. ורק הנוכחות שלנו בשטח מונעת מהם את תענוגות "גן עדן".
העראפת הזה אסף כמות אדירה של חומרי נפץ, רובים, קטיושות, טילים, תחמושת, והכל לשם הרג. הוא אוסף נשק וכסף ותחמושת להרוג ולהרוג ולהרוג. האם מישהו מעלה בדעתו שהנשק הזה נאסף לחינם. שהרצון להרג שמושרש כל כך חזק יתחלף ברגע שניתן לו מדינה?
*****
מדינה פלשתינית רק תאפשר לו לממש את חזונו על נהרות של דם. חזון עם הרבה אש ועשן. חזון עם גויות מתפוצצות, דם מתעופף. מזרח תיכון חדש.
*****
האם יכול להיות הסכם שלום אמיתי עם רוצחי ילדים? - לא!!
האם גדר תעזור? - לא.
האם נמשיך לההרג? - לא.
האם אין פתרון?
יש!! הוא כתוב בתורה!! רק צריך לקרוא.
*****