חשיפה: הסרט הבא של סידר

יוסף סידר לא מתכוון לנוח על זרי הדפנה של 'פרס אופיר'. בקרוב יתחילו צילומי הסרט השלישי שלו, שייקרא 'האולפנה'. עלילת הסרט החדש הודלפה לידינו, והנה היא לפניכם.

חדשות כיפה אלישיב רייכנר 30/09/04 00:00 טו בתשרי התשסה

יוסף סידר לא מתכוון לנוח על זרי הדפנה של 'פרס אופיר' (האוסקר הישראלי). בקרוב יתחילו צילומי הסרט השלישי שלו, שייקרא 'האולפנה'. עלילת הסרט החדש הודלפה לידינו, והנה היא לפניכם. אחרי שבסרטו הראשון הראה לנו סידר כמה שהמתנחלים פנאטיים וחמומי מוח, עד כדי כך שאם רק מישהי לא תסכים לצאת עם אחד מהם, הוא מיד יפוצץ בשבילה את הר הבית, ואחרי שבסרטו השני לימד אותנו סידר כמה שהמתנחלים אליטיסטים, מתנשאים, סנובים, ומשתיקים סדרתיים של הטרדות מיניות, בסרט הבא שלו, עומד סידר לחשוף אותנו לעוד צדדים מכוערים במיוחד של המתנחלים.

עלילת הסרט השלישי של סידר מתרחשת באולפנה יוקרתית, (ואליטיסית כמובן), הממוקמת בהתנחלות ותיקה בשומרון. ראש האולפנה הכריזמטי והסוחף (אסי דין כמובן), שולט בנפשותיהן של בנות האולפנה, והן מעריצות אותו עד כדי סגידה. ציר אחד של העלילה סובב סביב בת (טינקרבל או פירסטנברג, לא משנה), שלא מתקבלת לאולפנה כי היא מזרחית והבית שלה מסורתי. ציר שני של הסרט סובב סביב פרשת אונס ברוטלי של תלמידה בידי מדריך באולפנה (עופר שכטר?), פרשה שמושתקת כמובן, על ידי צוות המורים, וציר שלישי סובב סביב ראש האולפנה (דיין) שמתגלה כגנב סדרתי, סוטה, חולה נפש ורוצח בפוטנציה. וזה עוד לא הכל חברים.

באותה הזדמנות, סידר עומד לחשוף אותנו גם לפניה המחוצ'קנות של ההתנחלות שבה ממוקמת האולפנה. מזכיר ההתנחלות האידיאולוג לכאורה (ליאור דיין, הבן של), מתכנן לרצוח את ראש הממשלה כי אשתו בוגדת בו, רב ההתנחלות הצדיק לכאורה (אסי דיין ישוכפל גנטית), מתגלה כפדופיל, והקומונרית של הסניף (מיכאלה עשת?) לא מכניסה לפעולות חניכים ממשפחות חד הוריות.

כאמור, צילומי הסרט יתחילו בקרוב, וחברי ועדת פרס אופיר כבר מעריכים שבעוד שנתיים, סידר יוסיף לארון שלו עוד כמה פסלונים מוזהבים על גבם המצולק של אחיו למגזר.