"אם צריך להמית מישהו, זה את הקואליציה הרעה הזאת ומהר"

הרב דרור אריה על חוק המתת החסד: "גם אם בנט ויתר על התורה לטובת הלאומיות אנחנו לא. אם הוא מפקיר עמדות בריצה מטורפת לראשות ממשלה, נקים מחדש את הציונות- הדתית האמיתית ונאייש אותן

חדשות כיפה הרב דרור אריה 08/06/14 23:23 י בסיון התשעד

"אם צריך להמית מישהו, זה את הקואליציה הרעה הזאת ומהר"
Shutterstock, צילום: Shutterstock

בשבוע שעבר היינו עדים ל "דיל " מרושע, הבית היהודי עשה טרייד אין של פרצה חמורה במוסר בדמות חוק הפונדקאות, תמורת חיזוק המוסר בדמות חוק המחבלים.

הרבנים אמרו "להתנגד בכל תוקף" ,החכ"ים הבינו שצריך לעשות "דיל". הרב דרוקמן אמר זהירות "דגל שחור", בנט ושקד חתרו עמוק לתוך הים הסוער. מנין התוקף המוסרי?

ועתה לבושתנו, עוד חוק מחוקי סדום, אישור לרצח של חסרי ישע, מי שמכם?! אין החוק שווה את הנייר שנכתב עליו. ההיסטוריה תשפוט.

כשפעם אחת נשאל הכהן הגדול מאחיו הרב הראשי לישראל, הרב ר' אברום שפירא זצ"ל מתי אפשר לנתק מכונת הנשמה מחולה סופני על מנת לחברה לחולה אחר ,הוא נחרד וענה בזעזוע "אל תשאלו אותי. "אני כהן. תפקידי לברך באהבה, להרבות חיים. איני יכול לענות לכם".

אך בטרם הלכו הוא קרא להם ושאל: "ואם זה היה החפץ חיים מחובר למכונת הנשמה, הייתם מנתקים?! כל יהודי הוא חפץ חיים!"

רופאים, רופאות, אל תתבלבלו, לא ה "חוק" המעוות הרגשני קובע, אין לאף אחד בעלות על נשמתו של אף אחד, כאן רק החוק האלוהי קובע, זה רצח. לא נמחל למי שבא להפוך את רופאינו לרוצחים!

איפה חברי הכנסת התורניים למען ה'? איפה אתם? מדוע אתם שותקים? אם חולשה אחזה בכם, פנו את מקומכם. מי ביקש זאת מידכם רמוס חצרי ה'?

אין לאיש הזכות למעול בקדשי האומה!. דורות על גבי דורות נלחמו על קדושת המשפחה, כל ההיסטוריה שלנו רצופה במעשים הרואיים למען קדושת החיים.

אם צריך להמית מישהו, זה את הקואליציה הרעה הזאת ומהר. לא רק ההיסטוריה תשפוט, גם הצבור ער לעוולה הנוראית הזאת. אין מנוס, צריך להפריד את החבילה, צריך להקים תנועה חדשה הנאמנת לדבר ה'.

גם אם מר בנט ויתר על התורה לטובת הלאומיות אנחנו לא. אם הוא מפקיר עמדות בריצה מטורפת לראשות ממשלה, נקים מחדש את הציונות- הדתית האמיתית ונאייש אותן. כי התורה היא לב הציונות, יצאנו מהגלות על מנת להקים מקדש.

עבדי ה' אנו, חומת הדת היא המבצר החזק ביותר שלנו יותר מכל מגדלי התוהו של אומות העולם. זה לא עניין של "חר"דל," זה דם שנשפך.

הכותב הוא ר"מ בישיבת שדרות