דיווח: ארדן הציע לאלוף במיל' לכהן כמפכ"ל. השר מכחיש

השר לביטחון פנים הכחיש כי הציע לאלוף לשעבר אבי מזרחי לעמוד בראש המשטרה, במקומו של משה אדרי שהסיר את מועמדותו, "בשלב זה לא הוצע התפקיד לאיש וכל פרסום אחר בנושא זה הינו שגוי ואינו נכון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/18 10:18 י בטבת התשעט

דיווח: ארדן הציע לאלוף במיל' לכהן כמפכ"ל. השר מכחיש
יהיה המפכ"ל הבא? מזרחי בזמן ששירת בצה"ל, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

לאחר שניצב בדימוס משה אדרי הסיר את מועמדותו מתפקיד המפכ"ל, השר לביטחון פנים גלעד ארדן הציע את התפקיד לאלוף במילואים אבי מזרחי, כך פורסם היום (שלישי) ב'וואלה'. בלשכת השר דחו את הדיווח.

מזרחי (60), אשר פיקד בעבר על זרוע היבשה ועל פיקוד מרכז, פרש מצה"ל בשנת 2013 ובשנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל באלביט מערכות.

הציע או לא הציע למזרחי? ארדן עם המועמד שפרש אדרי

הציע או לא הציע למזרחי? ארדן עם המועמד שפרש אדריצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בלשכת השר ארדן הכחישו את הפרסום וטענו כי הוא אינו נכון, "בימים האחרונים מתפרסמות ידיעות בדבר מועמדים שונים שלכאורה השר לביטחון פנים פנה אליהם והציע להם את תפקיד מפכ"ל המשטרה. נבקש להבהיר שהשר מקיים הליך של לימוד, היכרות ובחינה של מועמדים אפשריים לתפקיד המפכ"ל אולם בשלב זה לא הוצע התפקיד לאיש וכל פרסום אחר בנושא זה הינו שגוי ואינו נכון".

לפני כשבועיים, החליט המועמד הקודם של השר, משה אדרי, להסיר את מועמדותו, זאת לאחר שהוועדה למינוי בכירים, בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג, פסלה את מינויו וטענה כי הוא אינו ראוי מאחר ונפגש עם עורך דינו של אחד המתלוננים נגדו. למרות ההמלצה, החליט ארדן למנות את הניצב בדימוס, אך בעקבות הדיווחים כי נפגש עם בוחנת הפוליגרף שלו, החליט אדרי לפרוש.