"אין בכוונתי לאפשר את המשך מסע ההכפשות נגדי":אדרי פורש מהמירוץ

לאחר השתלשלות עניינים בעייתית מצידו של הניצב בדימוס, במהלכה התגלו פרטים מעוררי חשד על יושר המידות של המועמד- החליט אדרי להסיר את מועמדותו ולפרוש מהמירוץ לתפקיד מפכ"ל המשטרה. אדרי: "מודה לשר ארדן על האמון שנתן בי"

חדשות כיפה מירב כהן 05/12/18 19:22 כז בכסלו התשעט

"אין בכוונתי לאפשר את המשך מסע ההכפשות נגדי":אדרי פורש מהמירוץ
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ניצב בדימוס, משה אדרי, הודיע הערב (ד') כי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, ותוקף: "אין בכוונתי לאפשר את המשך מסע ההכפשות נגדי. בימים האחרונים מסע ההכפשות חצה כל גבול והביא לפגיעה בשמי הטוב, על לא עוול בכפי.

המסע של המועמד אדרי החל בדו"ח שהגיש המפכ"ל היוצא, רוני אלשיך, ובו 'שמועות' על מעשים לא ראויים שעשה אדרי. למרות הדו"ח העמיד השר ארדן את אדרי למועמד המוביל מול ועדת גולדברג. הועדה המליצה שלפני המינוי יערוך אדרי בדיקת פוליגרף. בהמשך נודע כי כמה ימים לפני הראיון בוועדה נועד אדרי עם עורך דינו של אחד המתלוננים עליו, אך לא אמר זאת לוועדה. 

היום פורסם בוואלה כי אדרי קיים פגישה לילית עם בוחנת הפוליגרף שלו במהלכה התכונן איתה לבדיקה. בשעות האחרונות אדרי נועד עם השר ארדן. המהלך הפגישה הפציר השר באדרי שלא לפרוש מהמירוץ, אולם נראה כי הניצב בדימוס קיבל כבר את החלטה. אדרי: "אני מודה לשר לביטחון הפנים על האמון הרב שנתן בי"

ממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, צפוי לכהן בתפקידו זמן ממושך, עד אשר יחליט השר ארדן על מינוי חדש לתפקיד, בתקווה שאותו הועדת למינוי בכירים תאשר.