בנט מגבה את רעייתו שאמרה על נתניהו: מושחת. נושא באחריות לירי

אשתו של יו"ר הימין החדש תוקפת את ראש הממשלה בפוסט זועם בפייסבוק: "נתניהו מושחת. אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב אומר שזו טעות, ורק כשהטיל פוגע פתאום זה 'פשע נפשע'. הוא נותן לאויב לצמוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/19 09:55 יח באדר ב'

בנט מגבה את רעייתו שאמרה על נתניהו: מושחת. נושא באחריות לירי
גילת בנט עם בעלה, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

גילת בנט, אשתו של יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, תוקפת הבוקר (ב') בפוסט בפייסבוק בחריפות את ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, על רקע ירי הרקטה לשרון ותגובתו של נתניהו לירי. בנט מכנה את ראש הממשלה "מושחת" ומטילה עליו את האחריות להתעצמות חמאס ולירי, וטוענת שרק בעלה יחזיר את הביטחון למדינת ישראל.

בנט כתבה: "כל חקירות נתניהו הן מאז ומעולם הדרך שהשמאל נוקט כדי להפיל אותו, סתם כי הם רוצים לחזור להיות בעלי הבית. אין פה כלום. אוהדי ביבי זוכרים כמה נורא זה לחיות תחת שלטון השמאל, אז ככל שאתם תחקרו ותנסו לפגוע בו - יהיו לו יותר בוחרים. יהיו לו בוחרים, וביטחון ישראל יופקר בידי מערכת ביטחון של רוצה להילחם" מאשימה גילת בנט. לדבריה, "נתניהו מושחת. אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב אומר שזו טעות, ורק כשהטיל פוגע פתאום זה 'פשע נפשע', ושתהיה לו 'תגובה הולמת'. מספיק כבר לקשקש!"

הסכפ אי-התקפה? בנט עם נתניהו

נלחם בבנט? בנט עם נתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"יש לנו אויב והוא הורג בנו שנים, וכל מה שנתניהו עושה זה להתעלם מקיומו, ונותן לו לצמוח. הוא זה שנושא באחריות לכך שמינה שרי ביטחון ורמטכ"לים כושלים בזה אחר זה. אפשר לנצח את חמאס!", כותבת אשתו של יו"ר הימין החדש, השואף לתפקיד שר הביטחון, "עם תעוזה, עם תחבולה ועם רוח לחימה! ועם מנהיג אמיתי שמציב לעצמו מטרה ברורה וחותר לעברה - השמדת האויב". לדבריה, "נתניהו הוא מדינאי מעולה. אבל אנחנו חייבים את נפתלי כשר ביטחון אם אנחנו רוצים שיהיה פה פעם ביטחון".

בנט טוענת עוד כי נתניהו נאבק בבעלה בכל כוחו: "לנתניהו יש מטרה אחת שעליה הוא מוכן להתאמץ - שנפתלי לא יהיה בממשלה. בכל אחת מהממשלות האחרונות נתניהו העדיף את מפלגות השמאל על פני בנט ושקד. אם אתם רוצים לנצח את חמאס - אתם חייבים להצביע לימין החדש. אין דרך אחרת". מסיימת בנט.

השר נפתלי בנט אמר בתגובה לפרסום הדברים: "עומד מאחורי כל מילה בפוסט של גילת, אשתי החכמה. נתניהו ראש ממשלה טוב אך גילת צודקת: נתניהו הרים ידיים אל מול טרור חמאס. מה שהוא לא עשה בעשר שנים הוא כבר לא יעשה. על נתניהו להטיל עליי את האחריות לטיפול שורש בחמאס ובעזה. אני יודע מה צריך לעשות״.