גורם בכיר בליכוד: "הולכים לקדנציה מלאה"

בסביבת ראש הממשלה הביעו סיפוק מתוצאות הבחירות וגורם במפלגה אמר כי "נתניהו יקים ממשלת ימין והוא כבר מנהל מגעים מתקדמים עם השותפות למחנה הלאומי". בישראל ביתנו הציבו כתנאי לכניסה לקואליציה: שינוי המדיניות מול חמאס

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 10/04/19 20:06 ה בניסן התשעט

גורם בכיר בליכוד: "הולכים לקדנציה מלאה"
שמחים בניצחון. נתניהו וחברי הליכוד, צילום: שרון רביבו

בליכוד מרוצים מתוצאות האמת של מערכת הבחירות וגורם בכיר במפלגה מסר הערב (ד') כי ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר שוקד על הקמת ממשלת ימין.

"זה הישג ענק לליכוד ולנתניהו", אמר הגורם וציין כי "ראש הממשלה יקים ממשלת ימין והוא כבר מנהל מגעים מתקדמים עם השותפות למחנה הלאומי". 

לדבריו, "נתניהו ישוחח עם מנהיגים רבים מהעולם שהתקשרו היום וביקשו לשוחח איתו", זאת לאחר שזכה לקבל שיחת טלפון גם מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. עוד הוא אמר כי " הציבור הישראלי אמר את דברו ונתן לנתניהו אמון מלא ומנדט חד משמעי להמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים אדירים בארבע השנים הקרובות. אנחנו הולכים לקדנציה מלאה".

מציב את דרישותיו. ליברמן ביום הבחירות

מציב את דרישותיו. ליברמן ביום הבחירותצילום: ללא קרדיט

בתוך כך, מוקדם יותר פורסם בכאן, כי ישראל ביתנו סימנה את דרישותיה הכלליות כתנאי לכניסתם לממשלה. בין הדרישות: שינוי יסודי במדיניות הביטחון של ישראל, התחייבות להכריע את חמאס, חקיקת חוק הגיוס, הבטחת שורת חקירות בנושאי דת ומדינה וחקיקת חוק פנסיית מינימום לקשישים, בדגש על עולים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן