גדעון סער: "מודה לחברי הליכוד על האמון"

השר לשעבר גדעון סער, שהתברג בחמישייה הראשונה בפריימריז של הליכוד, ויסיים במקום השלישי או הרביעי, לא המתין עד לתוצאות הסופיות, והודה לחברי הליכוד על האמון שקיבל "רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי. כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען ניצחון הליכוד"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 06/02/19 12:42 א באדר א'

גדעון סער: "מודה לחברי הליכוד על האמון"
גדעון סער, צילום: פלאש 90

עוד אין תוצאות רשמיות, אבל גדעון סער, אולי הסיפור הכי מעניין בבחירות הפנימיות בליכוד, כבר הוציא הודעת תודה לחברי הליכוד. סער, שהגיע למקום השלישי או הרביעי בפריימריז (שמשמעו המקום הרביעי ברשימה הסופית), הודה לחברי הליכוד על האמון שנתנו בו, והסביר כי מבחינתו זהו ההישג הפוליטי הגדול ביותר שלו. 

כזכור, גדעון סער הודיע בשנת 2012 על 'פסק זמן' מהחיים הפוליטיים, ורק כעת חזר למערכת הפוליטית ולהתמודדות ברשימת הליכוד. סער כיהן בעבר כשר החינוך ולאחר מכן כשר הפנים, ונחשב לאחד המועמדים הבולטים לרשת את נתניהו. ראש הממשלה עצמו 'סימן' את סער, וטען כי הוא חותר תחתיו, ואף טען כי הגיע להסכם עם הנשיא ריבלין על כך שלאחר הבחירות, הרכבת הממשלה תוטל על סער ולא על נתניהו. טענה שהוכחשה בתוקף רב שוב ושוב.

ידעו ימים טובים יותר. נתניהו וסער

ידעו ימים טובים יותר. נתניהו וסערצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

סער כתב בהודעתו: "בתום מערכת בחירות קשה ומאתגרת אני מבקש להודות לחברי הליכוד על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד. 
אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר. 
אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי – לאין שיעור אף יותר מהפעמיים בהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר". 

עוד כתב השר לשעבר: "הליכוד הוכיח את עצמתו הדמוקרטית וחברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצוינת, ממלכתית ועשירה בניסיון ובכישרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות. 
מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען ניצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל".