בתו של הרב עובדיה: "האמנתי לדרעי, אבל הוא השתנה"

עדינה בר-שלום, שהודיעה כי תתמודד בבחירות הקרובות, דיברה על דרעי, ש"ס ועל האלימות נגד נשים.

חדשות כיפה יהונתן קליין 29/11/18 11:52 כא בכסלו התשעט

בתו של הרב עובדיה: "האמנתי לדרעי, אבל הוא השתנה"
עדינה בר שלום, צילום: Hadas Parush/Flash90

"האמנתי, אולי תקראו לי נאיבית, אבל הרבה האמינו לאריה דרעי וגם אבי האמין לו, אבל אריה השתנה, הוא לא אריה שהיה פעם". כך אמרה הבוקר (ה') עדינה בר-שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, שהביעה תמיכה פומבית בבחירות האחרונות במפלגת ש"ס. בר-שלום, אשר הודיעה כי תתמודד בבחירות הקרובות, הסבירה כי דרעי כיום פנה לכיוון הליטאי, כהגדרתה, והסבירה מדוע היא מתמודדת בבחירות לכנסת.

"הכל השתנה בו".  אמרה על יו"ר ש"ס. "אתה רואה אותו, אתה זוכר אותו מה הוא היה לפני 15 שנה, אני שואל אותך זה אותו אריה?
כולנו שמענו שאפילו אמרו ברחוב שהוא יכול להגיע לראשות הממשלה, הוא היה פיקח, היה נבון, חיבר את כל העם, אני לא נמצאת כאן בשביל לשבח אותו, אבל הוא לא אותו אריה, הוא פנה לכיוון אחר לגמרי, ואני נשארת במקום שאבי חינך אותי במקום של עשייה ואני מאמינה שגם היה מברך אותי היום על הדרך שבחרתי", אמרה בר שלום.

שר הפנים אריה דרעי.

סטה מדרכו של הרב עובדיה. אריה דרעי. צילום: אלכס קולומויסקי POOL

כשהתבקשה לנסות ולהסביר במה השתנה ענתה: "אריה פנה לכיוון הליטאי נקודה". והוסיפה כי סטייתו של דרעי, לטעמה, מהקו של אביה, הרב עובדיה יוסף, הביא אותה להחליט להתמודד לכנסת: "החלטתי שאהיה איש במקום שאין איש, אני רוצה לקחת את המחויבות והרצון לראות שינוי בחברה שלי".

בנושא האלימות נגד נשים, לאחר שרק בשבוע האחרון נרצחו שתי נערות על ידי בני זוגן או מישהו ממשפחתן, והצטרפו לרשימה ארוכה של 24 נשים שנרצחו באלימות מתחילת השנה, אמרה בר-שלום כי המפתח לפתרון הבעיה הקשה מתחיל בחינוך: "אם לא נעורר מודעות לעניין אצל צעירים, זה לא יקרה. שמעת מישהו שפתח את יום הלימודים שאחרי הרצח בהסבר על הנושא?". היא הוסיפה כי "אני לא רואה שום התגייסות מערכתית; אלימות נגד נשים היא פיגוע חברתי"

האמנתי שיילך בדרכו של אבא. בר שלום ודרעי, ערב הבחירות הקודמות

האמנתי שיילך בדרכו של אבא. בר שלום ודרעי, ערב הבחירות הקודמותצילום: יונתן זינדל/פלאש 90