ברקוביץ על סגירת הבסטה: "זריעת שנאה ופירוד"

המועמד לראשות עיריית ירושלים תקף את מעשהו של חבר המועצה, אריה קינג, על סגירת דוכן האוכל במהלך צום תשעה באב, "אינני רואה שום סיבה לאכיפת החוק בצורה משפילה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/07/18 09:28 יא באב התשעח

ברקוביץ על סגירת הבסטה: "זריעת שנאה ופירוד"
עופר ברקוביץ, צילום: גלעד תדהר

המועמד לראשות עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ, התייחס היום (שני) לסגירת הבסטה אתמול בעיר ביוזמת חבר המועצה אריה קינג ותקף אותו בחריפות.

"ירושלים היא עיר של כולם, חרדים לצד דתים וחילונים, יהודים לצד ערבים", אמר ברקוביץ וציין כי התמונות שפורסמו בפוסט של קינג היו "צובטות לב"

מועמד התעוררות פנה למנהל אגף הפיקוח ולאחר שערך עמו בירור טען כי לא הפיקוח העירוני הפך את תכול הבסטה, אלא הסוחר עצמו שעשה זאת מתוך כעס על הדרישה שיסגור את דוכנו.

"אינני רואה שום סיבה לאכיפת החוק בצורה משפילה ואפעל לוודא שאכן פקחי העירייה לא פעלו בצורה כזו", הוא כתב והוסיף, "צר לי, שדווקא ביום כזה, בו עלינו לדעת לשמור על ירושלים מאוחדת אשר מכילה את כל האוכלוסיות שבה, בוחר חבר מועצת עיר להציג מצג שווא ולזרוע שנאה ופירוד בקרב תושבי ירושלים".

אתמול, בעיצומו של צום תשעה באב, כתב קינג בפייסבוק כי הביא לסגירת דוכן מזון שהופעל סמוך לשער יפו. "כפי שהתחייבתי", התגאה, "דאגנו לאכיפת החוק כנגד העבריין ויחד עם זאת לתרום במעט לייהד את ירושלים". חלק גדול מהגולשים לא אהבו את הדברים וחלקם, המשתייכים לציבור הדתי, תקפו אותו על כך