שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו במרכז הרפואי של מכבי: "קופות החולים הן העוגן המרכזי שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 12:12 ח בטבת התשפד

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו במרכז הרפואי של מכבי: "קופות החולים הן העוגן המרכזי שלנו"
השר והנהלת מכבי, צילום: דוברות מכבי

בצל המלחמה: שר הבריאות, ח"כ אוריאל בוסו, הגיע אתמול (ג׳) לסיור במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות בקרית מוצקין יחד עם יו"ר מכבי רן סער ומנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי. השר בוסו התרשם מהפעילות הענפה של המחוז הצפוני במכבי, המוכנות להסלמת הלחימה בגזרה הצפונית ושוחח עם הצוותים הרפואיים בשטח. עוד סייר השר בוסו במוקדי הרפואה הדחופה, מרכז אשפוז יום וכן התרשם משירותי הטלה-רפואה החדשניים של הקופה. כמו כן שמע השר על שמירת הרצף השירותי למען המטופלים, לצד אתגרי המחוז הצפוני בפרט ואתגרי הקופה בכלל הן בשגרה והן בשעת חירום.

שר הבריאות אוריאל בוסו: "מיד עם פרוץ המלחמה מערכת הבריאות הייתה הראשונה שהתעשתה, והתאימה את עצמה ואת השירותים שלה למצב החירום. קופות החולים הן העוגן המרכזי שלנו, ולכן חשוב לחזק אותן דווקא בימים אלה. שמחתי לראות את המחויבות והמסירות של הנהלת מכבי שירותי בריאות שהבינה את השליחות העצומה שמוטלת עליה ונערכה בהתאם".

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "מערכת הבריאות שוב בחזית ומוכיחה את יכולותיה. להיות חלק מהמערכת זו שליחות אדירה ובעת מלחמה השליחות הזאת מתעצמת עוד יותר. התפקיד שלנו הוא גם לצפות מהלכים עתידיים ולהיערך לכל התרחישים השונים, ומשכך אנו מהיום הראשון נערכים גם להסלמה בחזית הצפונית. המשימה שלנו היא להבטיח המשך רצף טיפולי ושירותי בכל הארץ ובכל התחומים לכלל מבוטחינו. אני מודה לשר בוסו על ביקור חשוב ומעקב מקרוב אחר היערכות הקופה בגזרה הצפונית בעת הזו. זה הזמן לחיזוק מערכת הבריאות בכלל והקופות בפרט".

עוד השתתפו בביקור מטעם מכבי ראש חטיבת הבריאות והמשנה למנכ"לית ד"ר ערן רוטמן, ראש חטיבת הכספים והמשנה למנכ"לית מוריס דורפמן, סמנכ"לית ממשל ותקשורת שיר כהן, ראש מחוז הצפון אלון אלפרוביץ ובכירים נוספים.