חיידק התגלה במפעל מטרנה: צפי למחסור במוצרי מהדרין

במפעל מטרנה נמצא חיידק מעיים בתחליף חלב אם לתינוקות עד גיל חצי שנה. בחברה מודיעים כי המוצרים הפגומים לא יצאו משטח המפעל וכי צפויים חוסרים במטרה שלב 1. משרד הבריאות: "לא הגיעו מוצרים שיש בהם סיכון לשווקים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 18/07/23 11:57 כט בתמוז התשפג

חיידק התגלה במפעל מטרנה: צפי למחסור במוצרי מהדרין
מטרנה, צפי לחוסרים במוצרי מהדרין שלב 1, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חיידק מעיים נמצא במפעל מטרנה, בקו הייצור של תחליפי חלב אם לתינוקות עד גיל חצי שנה, כך דיווחה החברה עצמה. על פי הדיווח, בעת בדיקה שגרתית במפעל, נמצא החיידת המסוכן לתינוקות והחברה פעלה על מנת שמוצרים פגומים לא ידלפו אל מחוץ למפעל.

לאחר הבדיקה שערכה, הודיעו במטרנה כי כל המוצרים שיצאו לשיווק עומדים בתקנים וכי המוצרים הפגומים לא יצאו את שטח המפעל, בנוסף, הודיעו בחברה כי ייתכנו חוסרים במוצרי מטרנה מהדרין שלב 1 וכי משרד הבריאות עודכן.

משרד הבריאות מוודא שמוצרים פגומים לא יצאו מהמפעל

משרד הבריאות עצמו הוציא הודעה לפיה הם עודכנו בפרטים. "הממצאים נתגלו הודות לבדיקות איכות וסטנדרטים קפדניים, עוד בטרם יציאת המוצרים משטח המפעל לחנויות. משרד הבריאות עודכן על ידי מטרנה באופן מיידי והחברה פועלת עימו בשיתוף פעולה מלא" נכתב בהודעת המשרד. גורמי המקצוע משירות המזון במשרד הגיעו למפעל על מנת לבצע בקרות ופעולות נוספות במטרה ולוודא שאכן לא הגיעו מוצרים שיש בהם סיכון לשווקים.