משרד הבריאות מזהיר מפני חברת הגלידות מהר ברכה: "לא לצרוך"

משרד הבריאות מבקש להזהיר את הציבור ממוצרי "גלידות עדן" המיוצרות בהר ברכה, בשל המצאות אלרגן חלב בגלידות עדן ללא סימון כנדרש, באופן שקיים חשש מיידי לשלומו, לבריאותו או לבטיחותו של אדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 09:30 ב בסיון התשפג

משרד הבריאות מזהיר מפני חברת הגלידות מהר ברכה: "לא לצרוך"
ריקול על כל מוצרי החברה, צילום: shutterstock

לאחר שהתפרסמו השבוע מספר קריאות לריקול על מגוון גלידות של החברה, משרד הבריאות מבקש להזהיר את הציבור ממוצרי "גלידות עדן" המיוצרות בהר ברכה. לדברי משרד הבריאות, מדובר במפעל שנמצא באזור ומשווק בישראל בניגוד לדין וללא הפיקוח הנדרש. 

"הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים של החברה"

בנוסף על האמור, בימים האחרונים התקבלו במשרד הבריאות מספר תלונות צרכניות, בנוגע להמצאות אלרגן חלב בגלידות עדן ללא סימון כנדרש, באופן שקיים חשש מיידי לשלומו, לבריאותו או לבטיחותו של אדם, או עלול להתקיים חשש כאמור. יצוין שבהנחיית משרד הבריאות ביצע המשווק החזרות יזומות כמפורט באתר שירות המזון. הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים של החברה.

ריקול

ריקול צילום: משרד הבריאות

 

אתמול פרסמה החברה ריקול להחזרת השלגונים: "פרוטי", "וניל שוקולד", ו"שוקולד". בהמשך למכתב הקודם שקרא להחזרת מוצרים (ריקול) אשר אינם מסומנים כנדרש בנושא אלרגן חלב בשבוע שעבר, בחברה  מרחיבים את הקריאה למוצרים נוספים. בהודעה על הריקול נכתב, כי צרכנים בעלי אלרגיה לחלב או לאלרגנים הנוספים המופיעים בתווית המוצרים מתבקשים שלא לצרוך אותם. בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות מפעל גלידות עדן אוסף את המוצרים מדרכי השיווק.