הרופאים התרגשו: הזוג החליט לערוך את החתונה לצד האם המונשמת

אירוע מרגש במיוחד נרשם בבית החולים הרצוג כאשר בנה של אחת המטופלות הוותיקות החליט לערוך את החתונה במחלקת המונשמים לצידה של אימו המאושפזת: "למרות שאינה בהכרה, התקשורת עם אמא מיוחדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 17:40 ב בשבט התשפג

הרופאים התרגשו: הזוג החליט לערוך את החתונה לצד האם המונשמת
החתונה המרגשת לצד האם, צילום: יחסי ציבור הרצוג

אירוע של פעם בחיים: הרופאים במחלקת המונשמים רגילים לראות מקרים מיוחדים, אךמקרה כזה לא ראו מעולם. להנהלת בית החולים הוגשה בקשה מיוחדת של בנה של אחת המטופלות במחלקת המונשימים, לערוך את חתונתו במחלקה לצידה של אימו, בבית החולים אישרו והאירוע היה מרגש במיוחד.

"כל השנים היא רצתה שאתחתן. התפללה לזה"

"הגשמתי חלום", מספר הבן אלי רבין. "רציתי לשמח אותה. לא רציתי להתחתן במקום אחר שבו היא חסרה. רציתי את אמא שלי בחתונה, וזה טבעי. אני חושב שהחתונה מאוד שמחה אותה. בתחושה שלי, היא התעוררה וחייכה, ואפילו רצתה למחוא כפיים. אני בן הזקונים. הגעתי לגיל יחסית מבוגר (כמעט 50), ולא התחתנתי עד היום. כל השנים היא רצתה שאתחתן. התפללה לזה. קיוותה שזה יקרה בחייה".

אלי הוא הצעיר בין 4 ילדי משפחת רבין מחולון. משפחה חוזרת בתשובה. עוסק ברפואה אלטרנטיבית ובאבטחה, ואילו רעייתו הטרייה, שלומית, מתקרבת לדת ומטפלת בקשישים. האם פורן רבין מאושפזת חסרת הכרה ומונשמת באגף ההנשמה, במרכז הרפואי הרצוג בירושלים.

החתן והכלה, שיהיה במזל

החתן והכלה, שיהיה במזל צילום: יחסי ציבור הרצוג

"הגיעה בקשה יוצאת דופן מהמשפחה"

ד"ר קובי חביב, מנהל בית החולים סיפר: "הגיעה בקשה יוצאת דופן מהמשפחה, לערוך טקס חופה צנוע וסעודת מצווה (עם עד 25 משתתפים), במונשמים. לא בכל יום מזדמן לנו אירוע מרגש כל כך באגף. תוכנן טקס כהלכתו, עם כתובה, חופה וקידושים, בניהול רב בית החולים, הרב נתנאל אלבז. הטקס נערך בצהרים בשעה 14:00".

החתן הטרי סיכם: "שלומית ואני מכירים מגיל 16. היא התחתנה בגיל צעיר והתגרשה. כל השנים אנחנו בקשר. כשהחלטנו להתחתן, אמרתי לשלומית שאני רוצה לקיים את החתונה ליד אמא. היא הבינה את הרצון שלי. למרות שאינה בהכרה, התקשורת עם אמא מיוחדת. כשאני מדבר, היא פוקחת עיניים. אני בטוח שהיא מזהה אותי, כי לפעמים היא עושה מצמוצים בעיניים וסימנים בפנים. בחתונה התעטפתי בטלית וארבעה גברים נשאו בארבע קצותיה. אני משוכנע שאמא התרגשה איתי".