בסביבתו של סמוטריץ תוקפים את נתניהו: "תוקע לציונות הדתית סכין בגב"

גורמים המקורבים לבכיר איחוד מפלגות הימין האשימו את ראש הממשלה כי הוא לא מגבה את סמוטריץ ומאפשר לשמאל להשחיר את פניו: "הוא הרי מכיר אותו ויודע שהוא לא קיצוני ולא כהניסט, אבל בשנייה שמפחידים אותו הוא זורק אותנו מתחת לגלגלים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 08/04/19 20:48 ג בניסן התשעט

בסביבתו של סמוטריץ תוקפים את נתניהו: "תוקע לציונות הדתית סכין בגב"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש 90

פרסום דבריו של סמוטריץ בשיחה סגורה, לפיהן נתניהו הבטיח לאיחוד מפלגות הימין את תיקי החינוך והמשפטים, עוררו זעם בסביבת יו"ר האיחוד הלאומי שם האשימו הערב (ב') בהשחרת שמו, את התקשורת, השמאל וגם את ראש הממשלה נתניהו

"אנחנו תחת מתקפה בשיתוף פעולה של התקשורת עם גנץ כדי לעשות לנו דה לגיטימציה", אמרו גורמים המקורבים לסמוטריץ בהתייחס להקלטות שפורסמו בחדשות 12.

ח"כ סמוטריץ

בסביבתו תוקפים את נתניהו. ח"כ סמוטריץ'. צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לדבריהם, "גנץ עושה לנו דמוניזציה וזו זכותו, אבל אנחנו לא מבינים את ביבי שבשנייה שקצת מפחידים אותו הוא זורק אותנו מתחת לגלגלים ותוקע לציונות הדתית סכין בגב". עוד הם אמרו כי הם "מצפים מראש הממשלה לגבות אותנו ולא לשתף פעולה עם ההכפשות נגדנו. שותים את דמו של בצלאל ועושים אות דמון? למה אתה משתף עם זה פעולה ולא מגבה אותו. הרי אתה מכיר אותו ויודע מי הוא באמת ושהוא לא כהניסט ולא קיצוני. אבל זה נוח לו ונוח גם לבנט".

מוקדם יותר פורסם על ידי דפנה ליאל כי סמוטריץ ניסה להרגיע פעילים ממפלגתו ואמר להם כי למרות הכחשות נתניהו, תיקי המשפטים והחינוך הובטחו להם: "חברים, אני לא חושב שאני מחדש לכם משהו, זה כבר התפרסם יותר מפעם אחת. היו לנו סיכומים מאוד ברורים עם נתניהו, שני תיקים בכירים. לכולם ברור שהכוונה להשאיר בידיים שלנו את החינוך והמשפטים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן