"בניגוד לבנט, שגר ברעננה, אני חי בנוקדים ויודע מה התחושות"

שר הביטחון לא נרגע מהמתקפה של יו"ר הבית היהודי עליו והאשים את שר החינוך בהזנחת ענייני משרדו לטובת "קמפיין בחירות". לדבריו, "הוויכוח יהיה בין ימין משיחי לימין אחראי. ישראל נמצאת תחת נפתלי בנט בתחתית הסולם בתחום החינוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/18 08:01 כג בתשרי התשעט

"בניגוד לבנט, שגר ברעננה, אני חי בנוקדים ויודע מה התחושות"
השר ליברמן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר הביטחון אביגדור ליברמן האשים הבוקר (ג') את שר החינוך נפתלי בנט, בהזנחת נושאי משרדו לטובת קמפיין בחירות ומתקפות אישיות עליו.

"חבל שבנט לא האשים אותי בהתחממות כדור הארץ או בכישלונות של הפועל באר שבע", אמר ליברמן בראיון לגלי צה"ל, הוא בורח מנושאי חינוך ומתעסק רק בפוליטיקה למרות שאנחנו בתחתית הסולם בעולם בנושאי חינוך".

בשבוע שעבר טען בנט כי ההסלמה בדרום היא תוצאה של מדיניות שר הביטחון. "הסכמי ליברמן - חמאס קרסו", אמר והוסיף כי "אנו עדים לתוצאות המסוכנות שהביאה מדיניות ההבלגה והחולשה של שר הביטחון מול רצועת עזה – יותר הבלגה, יותר טרור".

"לא זו דרכנו" | השר נפתלי בנט

השר נפתלי בנטצילום: Alex Kolomoisky. פלאש 90

ליברמן השיב לדברים ואמר כי הוא "לא מאמין בשום הסדרה עם החמאס - הצעתי הצעות לגבי התנהלות ברצועה, בדיונים האלה נפתלי בנט אומר בדיוק את ההפך ממה שהוא אומר לציבור".

עוד הוא ציין כי "מה שצריך לדבר עליו, יש לדבר עליו בתוך הקבינט. זה ברור שבנט פתח בקמפיין בחירות, וזה הגיע לאבסורד", לדבריו, "מערכת הבחירות הקרובה הוויכוח יהיה בין ימין משיחי לימין אחראי".

ליברמן אף עקץ את בנט על מקום מגוריו, " "בניגוד לנפתלי בנט, שגר ברעננה, אני חי שנים רבות בנוקדים במדבר יהודה, ואני יודע מה התחושות". הוא המשיך לגנות את הימין הדתי וטען כי "יש פה באמת ימין משיחי סהרורי. קודם שבנט ימגר את האלימות בבתי ספר ואחר כך שידבר על הביטחון. נפתלי בנט בורח מנושאי חינוך שהוא אחראי עליהם, כשהוא יודע שאנחנו נמצאים בתחתית הסולם. מדינת ישראל נמצאת תחת נפתלי בנט בתחתית הסולם בתחום החינוך. הבן אדם הזה מוכן להקריב את הביטחון והחינוך בשביל להרוויח מנדט אחד. הוא מתעסק רק בפוליטיקה, לא בביטחון ולא בחינוך".