בנט תוקף את נתניהו, שמבקש ממנו להנמיך להבות

ראש הממשלה העביר מסר ליו"ר הימין החדש, שהוא איננו מעוניין ב'ירי בתוך הנגמ"ש' לקראת הבחירות, וביקש ממנו שלא לתקוף אותו באופן ישיר. בנט אמר לפני ישיבת הממשלה כי נתניהו וטראמפ מתואמים בעניין הצגת תכנית השלום של נשיא ארה"ב, שתכלול נסיגות ביהודה ושומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/19 21:10 יט באדר א'

בנט תוקף את נתניהו, שמבקש ממנו להנמיך להבות
הסכפ אי-התקפה? בנט עם נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הקרב על קולות הימין עולה מדרגה. על פי דיווח ב'כאן', ראש הממשלה נתניהו העביר מסר ליו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, לפיו הוא איננו מעוניין במאבק פומבי לקראת הבחירות, וביקש ממנו למתן את המתקפות נגדו.

הדברים מגיעים על רקע אמירתו הבוקר (א') של יו"ר הימין החדש, בכניסה לישיבת הממשלה, כי נתניהו וטראמפ סיכמו ביניהם על מתווה תכנית השלום במזרח התיכון, אותה יציג נשיא ארה"ב מייד לאחר הבחירות בישראל, וכי היא תכלול הקמת מדינה פלסטינית; "ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה על תכנית להקמת מדינה פלסטינית מיד אחרי הבחירות", אמר בנט, והוסיף: "הם מתואמים לא לפרסם לפני הבחירות כדי לא להקשות על נתניהו. 90% בשטח וחלוקת ירושלים. גנץ ולפיד ייכנסו ל'ממשלת השלום'".

על פי דיווח נוסף ב'כאן', בנט עבר לנקוט בקו הזה, של תקיפה ישירה את ראש הממשלה והליכוד, מייד לאחר האיחוד בין לפיד וגנץ בבוקר יום חמישי האחרון, ערב סגירת הרשימות, והקמת מפלגת כחול-לבן. בנט חושש כי נתניהו 'ישתה' את קולות הימין, כפי שקרה בבחירות האחרונות, דבר שיפגע באופן ישיר במפלגתו של בנט, ומסיבה זו בנט מנסה להציג את עצמו כימין האמיתי, אשר ישמור על נתניהו מפני ויתורים ונסיגות.