בנט תוקף מימין: נתניהו וטראמפ יקימו מדינה פלסטינית

יו"ר הימין החדש טוען כי ראש הממשלה ונשיא ארה"ב סיכמו ביניהם על עסקת המאה, בה תקום מדינה פלסטינית וירושלים תחולק. הליכוד: "קשקוש. אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 24/02/19 11:16 יט באדר א'

בנט תוקף מימין: נתניהו וטראמפ יקימו מדינה פלסטינית
שר החינוך נפתלי בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט אמר היום (א') כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב, דונלד טראמפ הגיעו להבנות לגבי גיבוש הסכם השלום עם הפלסטינים. בנוסף, טוען בנט, כי השניים סיכמו שלא לחשוף דבר ממה שמכונה "עסקת המאה" עד לאחר מערכת הבחירות.

"ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה על תכנית להקמת מדינה פלסטינית מיד אחרי הבחירות. הם מתואמים לא לפרסם לפני הבחירות כדי לא להקשות על נתניהו. 90% בשטח וחלוקת ירושלים. גנץ ולפיד ייכנסו לממשלת האיחוד".

https://youtu.be/ZklJzdw2x_A

הליכוד הגיב לדבריו של נפתלי בנט ומסר כי דבריו של בנט הם קשקוש מוחלט שאין להם שום קשר למציאות. "אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין בראשותו".

הליכוד
30
הליכוד
כחול לבן
36
כחול לבן
שס
5
שס
ישראל ביתנו
4
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
6
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
6
יהדות התורה
זהות
0
זהות
העבודה-גשר
8
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי ידיעות אחרונות בתאריך 22/02
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא

האמירה של יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט נאמרת שלושה ימים לאחר סגירת רשימת המפלגות למועמדים לכנסת ה-21. כזכור, ביום חמישי האחרון סיכמו יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד על ריצה משותפת תחת מפלגת 'כחול לבן'. המהלך יצר מערכת פוליטית שונה, בה מתחרים בעיקר שתי מפלגות גדולות: הליכוד, וכחול לבן. במצב כזה, כל שאר המפלגות הקטנות יותר, כגון; ישראל ביתנו, כולנו והימין החדש ייפגעו מבחינה אלקטורלית.