בנט תומך באלקין: "איש המחנה הלאומי והמועמד הטוב ביותר"

השר בנט הביע את תמיכתו בשר אלקין לראשות עיריית ירושלים: "איש ימין אידיאולוגי. הבחירה הנכונה לציבור הירושלמי". אלקין בתגובה: "אני רואה בשותפות עם הבית היהודי בירושלים חיבור ערכי ומשמעותי"

חדשות כיפה מירב כהן 20/09/18 12:20 יא בתשרי התשעט

בנט תומך באלקין: "איש המחנה הלאומי והמועמד הטוב ביותר"
השר נפתלי בנט, צילום: הדס פרוש פלאש 90

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הודיע על תמיכת המפלגה בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים. לסיכום הייתה שותפה סגנית ראש העיר, חגית משה, אשר עומדת בראשות רשימת ׳הבית היהודי׳ למועצת העיר ירושלים. 

בנט הסביר כי ״ידידי זאב אלקין הוא הבחירה הנכונה לציבור הירושלמי - איש לאומי בעל תפיסת עולם ימנית מובהקת, אשר פעל רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל לאורך שנותיו הרבות בזירה הציבורית. כשר לענייני ירושלים ומורשת פעל השר אלקין רבות לקידום מעמדה של עיר הבירה, ואני משוכנע כי ניסיונו הרב ישמש לו לעזר בהובלת העיר בשנים הקרובות״. 

עוד הוסיף בנט כי ״אלקין הוא איש ימין אידיאולוגי אשר מאמין בשלמות הארץ ומחזיק בערכים זהים לאלו של הציונות הדתית, אשר חבריה מהווים ציבור רחב ומשמעותי בעיר ירושלים, ולכן הוא המועמד הטבעי להביע בו את תמיכתנו, לצד תמיכה מוחלטת שלנו ברשימת הבית היהודי בראשות חגית משה. 
אין לי ספק שדווקא זאב, כמי שמבין את המורכבויות והאתגרים עמם מתמודדת העיר בשנים האחרונות, יידע להצעיד את ירושלים קדימה בהצלחה גם בעתיד. הבית היהודי מתייצבת לימינו ותפעל להצלחתו״. 

אלקין הודה לנפתלי בנט על תמיכתו: "אני רואה בשותפות עם הבית היהודי בירושלים חיבור ערכי ומשמעותי של ציבור גדול בעיר שתורם רבות לחיזוקה והתפתחותה של העיר, התמיכה של הבית היהודי מצטרפת לתמיכתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי וחברי כנסת של הליכוד, ראש העיר היוצא ניר ברקת ועשרות אלפי ירושלמים מכל הציבורים בעיר חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים שטובת ירושלים עומדת לנגד עיניהם"


הקרב על ראשות עיריית ירושלים מתחמם: אמש דווח כי ראשי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, חתמו על תמיכה במשה ליאון ולא במועמד החרדי דייטש.