בנט על עידוד פתיחת עסקים בט' באב: "יוזמה עלובה"

יו"ר הבית היהודי התייחס להפצת המדבקות לעסקים שיישארו פתוחים ביום הצום, "השלט הזה לא מייצג את האווירה שיש בישראל, שהיא מכבדת וסובלנית. תמיד יהיו כאלה שינסו לחרחר ריב"

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/07/18 10:11 כט בתמוז התשעח

בנט על עידוד פתיחת עסקים בט' באב: "יוזמה עלובה"
השר בנט, צילום: פלאש 90

היוזמה התל אביבית לעידוד פתיחת עסקים בתשעה באב שפורסמה אתמול (רביעי) ב'כיפה', עוררה את זעמו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שכינה אותה "עלובה"

"סיפרו שיש איזה חבר מועצה שמנסה לקושש קולות דרך שנאת חינם וליבוי שנאה", כתב בנט בדף הפייסבוק שלו

בהמשך הוסיף כי הוא "מבקש שלא להתייחס ספציפית ליוזמה העלובה הזו, אלא רק לומר שאני מסתובב בבתי ספר ובבסיסי צבא ובפריפריה ופוגש אלפי ישראליים בכל שבוע, מכל המגזרים ומכל גווני החברה, ואין לי בכלל ספק: אנחנו יותר טובים מזה".

המדבקה למי שיפת את עסקיו בשבת. אליוסטרציה

המדבקה למי שיפת את עסקיו בשבת. אליוסטרציהצילום: מדף הפייסבוק של חילונים ירוקים

אתמול פורסם כי סיעה בשם "חילונים ירוקים" החליטה להוציא מדבקה מיוחדת שתוענק לכל בעל עסק שיעבוד כרגיל בתשעה באב, "די עם ההפחדות, האיומים, הדו"חות והקנסות לעסקים שנשארים פתוחים בתשעה באב", אמר ראש הרשימה וחבר מועצת עיריית תל אביב, ראובן לדיאנסקי.

לדברי שר החינוך, "השלט הזה לא מייצג את האווירה שיש בישראל, שהיא מכבדת וסובלנית. אז נכון שתמיד יהיו כאלה שינסו לחרחר ריב לתועלת אישית ולצערי התקשורת תמיד תאתר את השוליים הללו ותיתן להם חשיפה.

"לצערי התקשורת תמיד תעדיף אייטם של הפורום החילוני על פני אייטם על התנדבות של בני נוער, אבל עם ישראל אוהב את המסורת שלו ויודע, למרות המחלוקות, להיות ביחד. אנחנו בשלושת השבועות, ויש לי בקשה ממכם, ואני מקבל לקחת זאת גם על עצמי: בואו נאיר פנים אחד לשני, בואו נרבה באהבת חינם. אנשים אחים אנחנו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן