בנט על החלטת מרכז הליכוד: "שלב נוסף בפרידה ממדינה פלסטינית"

יו"ר הבית היהודי בירך על ההחלטה להכניס את רעיון החלת הריבונות למצע הליכוד, "קורא גם יש עתיד להצטרף ליוזמה חשובה זו, ולהתנער מהרעיון של מדינת דעאש על כביש 6"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/01/18 08:49 יד בטבת התשעח

בנט על החלטת מרכז הליכוד: "שלב נוסף בפרידה ממדינה פלסטינית"
שר החינוך נפתלי בנט, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס להחלטת מרכז הליכוד אמש (א') להחלת הריבונות על יהודה ושומרון ובקעת הירדן, וקרא לכלל המפלגות לתמוך במהלך.

"אני מברך את תנועת הליכוד על אימוץ תכנית הריבונות ביהודה ושומרון", הוא אמר והוסיף, "עברנו שלב נוסף מפרידה מהרעיון המסוכן של מדינה פלסטינית, שהביא איתו רק נזקים בטחוניים וחרמות על ישראל.

בהמשך הוא קרא למפלגות נוספות, לרבות כאלה מהאופוזיציה לתמוך במהלך סיפוח שטחי יהודה ושומרון לישראל, "אני קורא לכל המפלגות, כולל יש עתיד, להצטרף ליוזמה חשובה זו, ולהתנער מהרעיון של מדינת דעאש על כביש 6".

https://www.youtube.com/watch?v=R3Q6vbp9v-o&feature=youtu.be

אתמול הכריעו כ-1,500 חברי מרכז הליכוד כי החלת הריבונות על שטחי ההתיישבות יהוו חלק ממצע המפלגה.

"הזכות שלנו על ארץ ישראל מתחילה בירושלים, במערת המכפלה ושילה", אמר השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן.

בהמשך הוא הוסיף כי "הגיע הזמן להפוך את המשוואה, השמאל אומר והעולם אומר שהזמן פועל נגדנו, ההפך, הפעולות החד צדדיות של הפלסטינים פועלות נגדם. הערב אנחנו מתחילים להפוך המשוואה, אנחנו אומרים לעולם - לא משנה מה אומרים הגויים, אנחנו צריכים להכיר בריבונות הזאת, יש לנו זכות מוסרית וחובה מוסרית ליצור שוויון זכויות עבור חצי מיליון אזרחים".