צפו: בנט נגד הבית היהודי: "מפלגה חרד"לית"

יו"ר הימין החדש ענה לשאלות גולשים בעמוד הפייסבוק שלו, ואמר כי "בצלאל סמוטריץ', מוטי יוגב והרב רפי פרץ מייצגים קו חרד"לי - אנחנו מחברים בין המיינסטרים של הציונות הדתית לחילונים". איחוד מפלגות הימין בתגובה: "אין אדם נמדד בשעת לחצו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/19 21:47 ד באדר ב'

צפו: בנט נגד הבית היהודי: "מפלגה חרד"לית"
יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, צילום: פלאש 90. מרק ישראל סלם

בנט תוקף את הבית היהודי? במענה לשאלת גולש בעמוד הפייסבוק שלו, במהלך סשן שאלות עם גולשים שקיים הערב (ב'), נשאל יו"ר הימין החדש ומי שפרש רק לפני כחודשיים מהבית היהודי, מה ההבדל בין הימין החדש לבין איחוד מפלגות הימין, הכוללת את הבית היהודי. בתשובתו אמר בנט כי הבית היהודי והאיחוד הלאומי מייצגות קו חרד"לי.

"הבית היהודי היא מפלגה יותר חרד"לית" אמר בנט. "בצלאל סמוטריץ' והרב רפי פרץ שהוא הולך בדרך הר המור, ומוטי יוגב, זה קו מאוד מאוד חרד"לי. אנחנו בימין החדש מחברים בין המיינסטרים של ציונות דתית, הציבור המסורתי והחילוני, דתיים וחילוניים, שמה זה חבר'ה שבדרך כלל מאוד מאוד חרד"ליים. 
מי שיותר בכיוון החרד"לי - אני חושב שבהחלט הכיוון שלו צריך להיות הבית היהודי". הדגיש בנט, והוסיף: "מי שבעניין של חיבור, של המפד"ל של פעם, של הציונות הדתית הרחבה יותר, של חיבור בין דתיים לחילוניים, ובעיקר - ימין חזק שיעצור את ההשתוללות של בג"צ ויכריע את החמאס –  יצביע לימין החדש".

יש לציין כי בנט קיים את הלייב עם הגולשים במקביל לנאומו של יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, בהשקת קמפיין איחוד מפלגות הימין שהתקיים הערב בירושלים. באיחוד מפלגות הימין מסרו בתגובה לדברי בנט: "אין אדם נמדד בשעת לחצו".