בנט: "מי שחושב שאנחנו צוברים קרדיט בעולם מהבלגה - שוגה"

בעקבות חשיפת שיטות הפעולה של חמאס בהפעלת טרור העפיפונים, קרא שר החינוך לנקוט ביד קשה נגד המשגרים. "מי שמשגר בלוני נפץ או תבערה צריך לירות עליו, עכשיו אנחנו יודעים שזה לא ילדים ולא טרור עממי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/18 08:49 יב בתמוז התשעח

בנט: "מי שחושב שאנחנו צוברים קרדיט בעולם מהבלגה - שוגה"
השר נפתלי בנט, צילום: מרק ישראל פלאש 90

שר החינוך נפתלי בנט התייחס הבוקר (ב') לחשיפת שיטות הפעולה של חמאס בהפעלת טרור העפיפונים. בריאיון ל"כאן רשת ב" אמר בנט כי "יש לירות במשגרים כאילו מדובר בירי קסאם", והוסיף כי "אף אחד לא מכבד מדינה שלא מגיבה כלפי אויב".

"נדמה לי שאתמול הוויכוח הוכרע. טענו נגדי במשך כמה שבועות שמדובר בילדים וטרור עממי. עכשיו אנחנו יודעים שזה לא ילדים ולא עממי. צה"ל קובע שטרור האש והמטענים הוא טרור שמתוכנן, מונהג ומבוצע על ידי חמאס, ולכן התפיסה העקבית שלי היא פשוט לירות במשגרים כאילו מדובר בירי קסאם", אמר בנט.

"אני סבור שמה שמתקבל איום ונורא זה שהדרום עולה בלהבות. מי שחושב שאנחנו צוברים קרדיט בעולם מהבלגה אל מול טרור של מטענים אוויריים - שוגה. אף אחד לא מכבד מדינה שלא מגיבה כלפי אויב, ולכן אני חושב שהעסק מאוד טריוויאלי. קשה לי לעמים להבין שאני צריך לנמק את זה", הוסיף. 

בנט הדגיש כי "מי שמשגר בלוני נפץ או תבערה צריך לירות עליו. יש לנו הרבה אחיזה והרבה אנשים שצריך לירות עליהם. זו עמדתי. אני חושב שקיבלנו חיזוק מאוד גדול עם הודעת דובר צה"ל אתמול".
https://soundcloud.com/kan-bet/m7yymtiilkbe