"בנט חותר להפיל את רה"מ ולדאוג לעצמו לסידור עבודה"

בליכוד תקפו את שר החינוך, בעקבות הביקורת שהשמיע על רקע המשבר הקואליציוני סביב הגיוס: "בזמן שנתניהו עסוק בייצוב ממשלת הימין, בנט עסוק בקמפיין בחירות אישי". רה"מ: "כל הסיעות צריכות להגיע להסכמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/18 10:18 כד באדר התשעח

"בנט חותר להפיל את רה"מ ולדאוג לעצמו לסידור עבודה"
נתניהו ובנט בכנסת, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"בזמן שראש הממשלה נתניהו עסוק בפתרון המשבר וייצוב ממשלת הימין, בנט עסוק בקמפיין בחירות אישי", כך אמרו הבוקר (א') בליכוד בתגובה לביקורת שהשמיע שר החינוך כלפי נתניהו, על רקע המשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס. 

בהודעה מטעם המפלגה נכתב עוד כי "אם בנט היה באמת דואג לממשלת הימין, הוא היה מתחייב להישאר בממשלה עד סוף הקדנציה בנובמבר 2019, אלא שהדבר האחרון שמעניין את בנט זה לייצב את הממשלה הלאומית בראשות נתניהו. כפי שדבריו הבוקר חושפים, בנט חותר להפיל את ראש הממשלה נתניהו ולדאוג לעצמו לסידור עבודה".

בהמשך התייחס נתניהו עצמו לדברים במהלך ישיבת שרי הליכוד, ואמר: "אנחנו פועלים למען ממשלה יציבה שתפעל עד תום הקדנציה בנובמבר 2019. יש לנו הישגים גדולים ומשימות לא קטנות לפנינו. כדי שזה יקרה, כל הסיעות צריכות להגיע להסכמה ולהחליט שממשיכים ביחד. אנחנו עובדים כדי לנסות להשיג את זה, כי אזרחי ישראל רוצים ממשלה יציבה שתמלא את ימיה. 

"דבר אחד ברור, בממשלת 61 אי אפשר להחזיק. זה ברור לכולם. כבר הבוקר הבנו שאפילו חברים בליכוד מתנים הצבעות תמורת כל מיני דברים. 61 זה לא אופציה. לכן נמשיך היום במאמצים להגיע לפשרה".

מוקדם יותר אמר בנט בריאיון לגל"צ כי הוא לא מתחייב להמשיך לגבות את ראש הממשלה, גם במקרה שבו הקואליציה תתפרק. לדבריו, "נתניהו עכשיו רוצה להוביל לבחירות אישיות כאילו זה צעצוע, ונצטרך לעשות חושבים. 

"גוררים מדינה שלמה לבחירות ממאוויים אישיים. זה לא בסדר. הכי טוב שהבחירות יהיו במועדן. אחר כך מבקשים ממני ערבות, אם יהיה או לא יהיה כתב אישום. יש גבול".

בשיחה עם ynet הבהיר בנט כי "אם נתניהו יכפה על אזרחי ישראל בחירות מטעמים אישיים לא ענייניים - הציבור יבוא איתו חשבון וגם אנחנו נשקול התמודדות ראש בראש על ראשות הממשלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן