בנט ושקד תכננו את הפרישה כבר מהקיץ?

ועדת הכנסת אישרה את בקשתם של בנט, שקד ושולי מועלם לפרוש מהבית היהודי ולהקים סיעה חדשה. בדיון עלה ששמה של מפלגת 'צל"ש', דרכה מקימים בנט ושקד את סיעתם החדשה, נרכש כבר באוגוסט ע"י עורך דין.

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/18 12:07 כב בטבת התשעט

בנט ושקד תכננו את הפרישה כבר מהקיץ?
נפתלי בנט ואיילת שקד, צילום: יוסי זליגר פלאש 90

בנט ושקד תכננו את פרישתם מהבית היהודי כבר מחודש אוגוסט? בדיון בוועדת הכנסת, בה אושרה פרישתם של השניים, יחד עם שולי מועלם-רפאלי, מהבית היהודי, עלה כי מפלגת 'צל"ש' של ח"כ לשעבר יוסף פריצקי, נרכש על ידי עו"ד עמיחי ויינברגר כבר בחודש אוגוסט האחרון, והיום סיעתם של של בנט ושקד, יחד עם שולי מועלם, מבקשת להירשם דרך שם המפלגה הישן. מה שמעלה את השאלה, האם בנט ושקד תכננו כבר מהקיץ להתפלג מהבית היהודי?

כאמור, וועדת הכנסת אישרה את פרישתם של נפתלי בנט, איילת שקד ושולי מועלם-רפאלי מסיעת הבית היהודי, ואת הקמתה של סיעה חדשה בשם 'הימין החדש'. מאחר והבקשה לפילוג הוגשה במועד, הסיעה החדשה לא תיקח עימה את החובות של מפלגת הבית היהודי, העומדים על מיליוני שקלים.

מפלגת הימין החדש מסרה בתגובה לנושא החובות: "שקד ובנט צמצמו דרמטית את חובות המפלגה. הם קיבלו את הבית היהודי עם חובות עצומים וקיצצו את גובה החובות במהלך חמש השנים האחרונות בעשרות מיליוני שקלים, תוך שהם הפיחו חיים במפלגה"