בנט ואלי כהן נפגשו: "ההזדמנות האחרונה של בית שמש"

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, נפגש עם מועמד הגוש הציוני בהובלת הבית היהודי, יש עתיד ומפלגות נוספות, בבחירות לבית שמש, אלי כהן

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/08/13 11:10 ג באלול התשעג

בנט ואלי כהן נפגשו: "ההזדמנות האחרונה של בית שמש"
יחצ, צילום: יחצ

הצעד הראשון לקרב הגדול על עתידה של בית שמש: יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, נפגש אמש (ה‘) בלשכתו עם אלי כהן, מועמד הגוש הציוני בהובלת הבית היהודי, יש עתיד ומפלגות נוספות, לראשות עיריית בית שמש.

"זו ההזדמנות האחרונה לבית שמש, להיות או לחדול", הדגיש בנט, "אין עוד קרב משמעותי כמו הקרב על בית שמש במערכת הבחירות המוניציפלית הקרובה. אני מאוד מעריך את אלי. הוא ערכי, ציוני, איש ביצוע. אני גם מאוד מעריך את עליזה, ואני מקווה שהיא תצטרף. אסור להגיע למצב שמישהו שהוא לא חרדי יצביע למישהו שהוא לא אלי כהן".

לדבריו, "מבחינתי, זה יעד אסטרטגי עליון. בימים הקרובים נפעיל את כל האנרגיות שיש לנו כדי להגיע לכל תושב ותושב. אני קורא לתושבי בית שמש: צריך שמאה אחוז מכם ילכו להצביע. צריך שכל תושבי בית שמש יתלו שלטים של אלי כהן. כל מי שיכול שירים טלפון, שיגיע למטה. צריכים לעבוד כדי להחזיר את בית שמש לדרך הנכונה".

אלי כהן אמר לבנט בתגובה: ”אני מודה לך על האמון. אני מאוד מעריך את זה. שמת את בית שמש מעל הסיפור. אני מאוד מקווה שעליזה תהיה כאן ביחד איתנו. וכולנו יחד נעשה את העבודה".

בשנים האחרונות העיר בית שמש, שהיתה בעבר סמל השפיות והמתינות, שינתה את פניה לאחר שגורמים חרדיים קיצוניים השתלטו על העיר, ותדמית העיר הלכה והתדרדרה, עד כדי הגדרת הבחירות הנוכחיות כ"הזדמנות האחרונה" לדו קיום של בית שמש.

יש לציין כי בבחירות הקודמות הגוש הציוני היה מפוצל ואיש ש"ס, אבוטבול, ניצח את ראשות העיר. כהפקת לקחים הוחלט לאחד כוחות, וכך אלי כהן, שהתחיל את המרוץ שלו לפני כשנה, חבר לבית היהודי ויעמוד בראש הרשימה המוניציפאלית של המפלגה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן