בנט במסר לטהרן: "הקם להורגך, השכם להורגו"

שר החיונך דיבר בועידה הארצית של מועצת התלמידים והנוער על החשש למלחמה עם איראן, "אנחנו נמצאים בתקופה מתוחה מעט אל מול אויבנו, הקרובים והרחוקים, אבל אנחנו חזקים ונחושים יותר מאיראן"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/05/18 11:39 כד באייר התשעח

בנט במסר לטהרן: "הקם להורגך, השכם להורגו"
בנט משגר מסר לאיראן, צילום: דן ריטבו

שר החינוך וחבר הקבינט מדיני-ביטחוני, נפתלי בנט התייחס היום (רביעי) בועידה הארצית של מועצת התלמידים והנוער למתיחות הצבאית עם איראן ושיגר מסר לממשל בטהרן.

"מדיניות הביטחון ממשלת ישראל בעידן הנוכחי - הקם להורגך, השכם להורגו", הוא אמר לבאי הועידה שנערכת באוניברסיטת בר אילן.

לדבריו, "אנחנו נמצאים בתקופה מתוחה מעט אל מול אויבנו, הקרובים והרחוקים". לצד זה הדגיש כי "אנחנו חזקים ונחושים יותר מאיראן".

הועידה נפתחה בדקת דומייה לזכר הרוגי אסון השיטפון בנחל צפית, לאחריה אמר יו"ר הבית היהודי: "ביקרתי כל אחת ואחת ממשפחות הנערות והנער, ופגשתי שם משפחות ערכיות של נוער שרק רצה להתפתח ולתת לסביבה שבה הוא חי. אנחנו עושים הכל כדי להבטיח את ביטחון הנוער הישראלי. במעמד הזה חשוב להגיד מילה למכינות הקדם צבאיות: אין ספק שקרתה שגיאה נוראית, אך דווקא בשעה הקשה של המכינות - אנחנו איתכם. ביחד נתקן את מה שצריך לתקן". 

בנט חתם את דבריו בפנייה לתלמידים והנוער ואמר כיההתנדבות ורוח העשייה שלכם בונות את המדינה, בלעדיכם אנחנו נעצור. בשם ממשלת ישראל אני רוצה לומר לכם תודה רבה, המשיכו כך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן