בנחלה ממשיכים בהכנות ועונים לגנץ: "ליהודים אסור ולערבים מותר"

למרות דבריו של שר הביטחון נגדם, תנועת נחלה ממשיכה בהכנות לקראת העלייה לנקודות ההתיישבות שיתקיימו מחר: "בכל יום ויום קמים מאחזים פלשתינים לא חוקיים. ולצערנו שר הביטחון וממשלת ישראל עומדים בחיבוק ידיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 15:52 כ בתמוז התשפב

בנחלה ממשיכים בהכנות ועונים לגנץ: "ליהודים אסור ולערבים מותר"
צילום: שלמה מלט

בעקבות התרעתו של שר הביטחון בני גנץ נגד קמפיין ההתיישבות של נחלה, התנועה הגיבה היום (ג') בטענה כי הוא מפעיל אכיפה בררנית נגד יהודים. למרות האיומים של גנץ, צה"ל והמשטרה, התנועה ממשיכה בהכנות לקראת עלייה לנקודות התיישבות חדשות. 

"ליהודים אסור – לערבים מותר", כתבו בהודעה, "בכל יום ויום קמים מאחזים פלשתינים לא חוקיים. ולצערנו שר הביטחון וממשלת ישראל עומדים בחיבוק ידיים. לעומת זאת שעם ישראל מתעורר לקיים את חובתו המוסרית להמשך תנופת ההתיישבות בארץ ישראל. מנסים לעצור בעדו. אנו מצפים משר הביטחון וממשלת ישראל. להודיע עוד היום, על שינוי מדיניות ולאפשר לעם ישראל לקיים את חובתו ההיסטורית והנצחית בבניין ארץ ישראל".

צילום: ללא

שלום עכשיו:  נגמרו הימים בהם כנופיית כהניסטים קטנה אלימה ומשיחית מחזיקה את ישראל בת ערובה

בהודעה רשמית שפרסם גנץ, נאמר כי אתמול הוצגה לו התכנית של נחלה וכי הוא הנחה להעביר מסר ברור כי מדובר בפעילות שאינה חוקית, אשר גורמי הביטחון הונחו להיערך למניעתה ולטיפול בה. שר הביטחון ציין כי תינקט אכיפה קפדנית, ולא תתאפשר הפרת חוק.

משלום עכשיו נמסר: "הקמת מאחזי טרור חדשים, המלווה בקמפיין גלוי ובגיבוי הנהגת הימין המשיחי, היא פיגוע מתוכנן היטב נגד האינטרס הישראלי. מהמאחזים תצא בהכרח אלימות מתנחלים נגד חיילי צה"ל, פעילי שמאל ופלשתינים, שתוביל לנישול פלשתינים מאדמותיהם.  לא ניתן לזה לקרות. נגמרו הימים בהם כנופיית כהניסטים קטנה אלימה ומשיחית מחזיקה את ישראל בת ערובה. אם הממשלה, המשטרה והצבא בוחרים להתכופף בפני המיליציות של בן גביר וסמוטריץ׳, אנחנו נעצור אותם על הגבעות".