בן גביר: "קבלת הסכם האיחוד היתה השפלה של ממש"

איתמר בן גביר, מועמד עוצמה יהודית הממוקם שמיני ברשימת איחוד מפלגות הימין, פונה לפעילי מפלגתו ומפציר בהם לתמוך ברשימה, על אף הקשיים בהסכם. "הגיע הזמן לגלות אחריות. יש לנו הזדמנות נדירה להכניס שני אנשי עוצמה יהודית לכנסת. השמאל בפאניקה והתקשורת בהיסטריה. הרשימה החדשה עשויה למנוע עליית שלטון השמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/19 11:10 יז באדר א'

בן גביר: "קבלת הסכם האיחוד היתה השפלה של ממש"
איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

עו"ד איתמר בן גביר, אחד ממועמדיה של עוצמה יהודית ברשימת איחוד מפלגות הימין, משגר הבוקר (ו') פנייה אישית לפעילי עוצמה יהודית. בן גביר כותב כי "אתמול הגשנו את הרשימה לכנסת. זה היה יום חשוב. לפי סקר ערוץ 13 שפורסם אמש הרשימה המאוחדת מקבלת 8 (!!!) מנדטים כך שאפשר (בעבודה רבה ולא בזחיחות הדעת) להביא למצב שיקירי מיכאל בן ארי, ואני נכנסים לכנסת, אולם חשובה אפילו יותר מכך העובדה שהרשימה החדשה עשויה למנוע עליית שלטון השמאל, המבקש לעקור יישובים ולגרש מאות אלפי  יהודים מבתיהם". 

ראשי

ראשי 'עצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי ואיתמר בן גבירצילום: Hadas Parush/Flash90

בן גביר מספר על הקשיים במשא ומתן, על רקע המקומות הלא מספקים שקיבלה עוצמה יהודית ברשימה, והאמירות שנשמעו כלפיה: "לא בלב קל הסכמנו לחיבור הזה. צריך להודות שהעובדה שנדחקנו אחורה ברשימה, וגם כל מיני אמירות שבאו בעיקר מצד גורמים בבית היהודי היו אמירות מעליבות וקשות שמספרות את הסיפור של חלק מהפוליטיקאים של הציונות הדתית ,המפחדים מהצל של עצמם ועסוקים בריקודי "מה יפית" בעיני השמאל הישראלי. 

"במזכירות עוצמה יהודית התקיים ערב ההחלטה דיון. את האמת יש לומר, שאני עצמי סברתי שאנחנו צריכים להתעקש על מקומות טובים יותר ולטעמי אפשר היה עוד לנסות וללחוץ, אבל מאידך צריך גם להודות שהיו לא מעט טיעונים שכנגד ובהם סקרים רבים שראינו שלא עוברים את אחוז החסימה, הקושי הכלכלי לגייס סכומים של מליוני שקלים כדי שנרוץ לכנסת, ההתגייסות הכללית של כל עלוני המגזר ועיתוני הימין נגדנו, ובעיקר העובדה שהסיפור של הבחירות האלה הוא לא המפלגות הקטנות, אלא גושים וחיבורים שבלעדיהם יהיה לנו מאוד קשה להיכנס. 
לא אשקר. כאשר התקבלה החלטת המזכירות  ודעת הרוב הייתה לחתום לא הייתי מאושר, בלשון המעטה; אולם הבנתי היטב את השיקולים, ואת גודל השעה וגודל האחריות. יש לא מעט פעילים המאוכזבים וכואבים בעיקר על היחס כלפינו, וסבורים כי קבלת ההסכם היה בה השפלה של ממש. אני מסכים עם הדברים והביקורת מצידם בהחלט מובנת, אבל כעת הגיע הזמן לגלות אחריות, לשנס מותניים ולהציל את מדינת ישראל ועם ישראל".

"השמאל בהיסטריה"  

"יקיריי, הכבוד והאגו מעולם לא היו שיקול אישי בעיני. אם בעזרת השם אכנס לכנסת אצטרך לוותר על משרד עורכי הדין, ועל סכומים יפים אותם אני מרוויח כיום, אך עם כל הכבוד לאלה, האפשרות להיכנס לכנסת ולייבא את ההצלחות מעולם המשפט גם לכנסת היא הזדמנות פז. 

"יש לנו הזדמנות נדירה היום להכניס שני אנשי עוצמה יהודית לכנסת. השמאל בפאניקה אדירה, התקשורת בהיסטריה, ועושה רושם שהבחירות הללו מתמקדות רק בעוצמה יהודית והפחד של שונאי ישראל שניכנס לבית המחוקקים הישראלי, ודווקא בשל כך, היום, יותר מתמיד, צריך להתגייס, לעשות ולפעול, ולהכניס עוצמה לכנסת!"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן