בן ארי מגיב לראשונה: "חונטה משפטית מנסה להשתלט לנו על החיים"

במסיבת עיתונאים שכינסה הערב מפלגת עוצמה יהודית, בתגובה לפסילת מיכאל בן ארי על ידי שופטי העליון, אמר בן ארי כי "הדרך של תמר זנדברג קצרה, אבל הדרך שלנו היא דרך מנצחת", והוסיף: "עופר כסיף מטיף לרצוח את הילד שלי, חייל בחברון. אותו מכשירים ואותי פוסלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/19 20:49 י באדר ב'

בן ארי מגיב לראשונה: "חונטה משפטית מנסה להשתלט לנו על החיים"
מיכאל בן ארי, צילום: כיפה

מיכאל בן ארי מגיב. לאחר שבית המשפט פסל הערב (א') את ד"ר מיכאל בן ארי, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, מהתמודדות בבחירות הקרובות, קיימה מפלגת עוצמה יהודית מסיבת עיתונאים במטה המפלגה בירושלים.

בן ארי הגיב על פסילת מועמדותו ואמר: "לא מורידים את הראש. יש פה חונטה משפטית שמנסה להשתלט לנו על החיים. זו לא דמוקרטיה, אלא חונטה משפטית שלקחה את השלטון לידיה. זה לא הסוף. מנדלבליט ושי ניצן וכל החבורה הזו צריכה לדעת שנשים סוף לחונטה המשפטית. יהיה פה משפט צדק".

הוא הוסיף כי: "עופר כסיף מטיף לרצוח את הילד שלי, חייל בחברון. אותו מכשירים ואותי פוסלים. תמר זנדברג שמתחברת עם מחבלים עם אבו מאזן, הדרך שלך קצרה והדרך שלנו היא דרך מנצחת".

עו"ד איתמר בן גביר, שמטפס למקום השביעי ברשימה בעקבות פסילתו של בן ארי, אמר במסיבת העיתונאים: "היום הזה הוא יום שחור לדמוקרטיה. כמה סמלי שדווקא ביום הזה כשרוצחים חייל דווקא ביום כזה בית המשפט העליון מכיר בעופר כסיף, שתמך בטבח כזה. בבל"ד, באיימן עודה ובאחמד טיבי שסירבו לגנות רצח של חיילים, רצח של מתיישבים. כמה סמלי שבית המשפט העליון מאפשר להם להתמודד בבחירות לכנסת בשם חופש הביטוי, ופוסל את בן הברית שלי, את יקירי ד"ר בן ארי".

בן גביר הוסיף: "ההחלטה הזו של בית המשפט העליון תיזכר בהיסטוריה של מדינת ישראל כהחלטה חמורה, כהחלטה שסותמת פיות, וכהחלטה שפגעה פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית".

"אנחנו בפרשת דרכים. אם השותפים שלנו באיחוד מפלגות הימין יקבלו הדרישות שלנו אפשר יהיה לעשות שינוי אמיתי בעולם המשפט. הצבנו דרישות אני מקווה שהם יתקבלו. אחרת כמאה אלף מצביעים עלולים לא להגיע לקלפי. אם אני מגיע לכנסת אני בא לשנות". סיים עו"ד בן גביר.