בכירים בוועדה המסדרת הציעו לראש מועצה ביו"ש לעמוד בראשות הבית היהודי

שלושה חברים בכירים הציעו לראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, את תפקיד יושב ראש המפלגה. אלון אישר את הפניה ל'חדשות 'כיפה' ואמר כי "אם מתכוונים לחזק את הציונות הדתית ולצרף למפלגה אנשי עשייה, אהיה מוכן לשאת בנטל"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 30/01/19 14:02 כד בשבט התשעט

בכירים בוועדה המסדרת הציעו לראש מועצה ביו"ש לעמוד בראשות הבית היהודי
מועמד חדש לראשות המפלגה, צילום: ללא

פחות משבוע לבחירת רשימת הבית היהודי לכנסת, וחברי הוועדה המסדרת מגבירים הילוך במאמצים לאיתור יושב ראש. ל'חדשות כיפה' נודע כי לאחד מראשי הרשויות ביהודה ושומרון הוצע לעמוד בראשות המפלגה.

שלושה חברים בכירים בוועדה פנו לאחרונה לראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, והציעו לו את תפקיד יושב הראש. זאת למד פעילים נוספים במפלגה שמנסים לקדם את מועמדותו.

אלון, נבחר לפני מספר חודשים לקדנציה שנייה לראשות מועצת בית אל, ובניגוד למועמדים אחרים ששמם עלה בוועדה, הוא לא חבר מרכז ליכוד ומזוהה עם הבית היהודי. אלון עצמו אישר את הידיעה ואמר ל'כיפה' כי הוא לא פוסל את ההצעה ומתלבט לגביה.

יקבל את האתגר? שי אלון

יקבל את האתגר? שי אלוןצילום: יחצ

"אני בלב העשייה בבית אל", אמר וציין כי "לשם כך עזבתי משרד רו"ח שהיה בבעלותי". עם זאת, הוסיף כי אם "אשתכנע שזה מה שנכון ושעוד חברי ועדה יחזיקו בדעה דומה לגבי, אני בהחלט אשקול את ההצעה בחיוב". לדבריו, "אם באמת מתכוונים לחזק את הציונות הדתית ומעוניינים לצרף למפלגה אנשי עשייה, אני בהחלט אהיה מוכן לשאת בנטל".

השבוע פורסם לראשונה ב'חדשות כיפה' כי בהתכנסות המועצה הציבורית שאמורה לקבוע את זהות מנהיג המפלגה, עלו מספר שמות כמו ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, ראש עיריית לוד יאיר רביבו, הרבנית ד"ר יפה גיסר והאלוף במילואים יפתח רון טל. לצדם נבחנה מועמדותם של הרב רפי פרץ, הרב אבי גיסר ופרופ' אלכס לובוצקי.

מלבד הדיונים על יו"ר המפלגה, דנו חברי הועדה גם בדמות הנשית שתשוריין למקום השלישי. אחת המועמדות המובילות היא הרבנית ד"ר לאה ויזל, חברת המפלגה המשמשת כדיקנית מכללת 'אורות ישראל' אלקנה. בעקבות הכוונה המסתמנת לשריין את ויזל, חלק מחברות פורום הנשים במפלגה הסירו את מועמדותן או החליטו כלל לא להעמיד את עצמן לבחירה