טרור בלתי פוסק: בית בכרמי צור נפגע מירי של מחבל פלסטיני

היישוב כרמי צור שבדרום גוש עציון סובל בתקופה האחרונה מירי בלתי פוסק ועתה קליע שנורה לעבר בית ביישוב חדר את החלון, אין נפגעים. דובר צה"ל: "כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר חשודים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/24 23:32 טו באדר ב'

טרור בלתי פוסק: בית בכרמי צור נפגע מירי של מחבל פלסטיני
הבית שנפגע, צילום: מועצת גוש עציון

בית ביישוב כרמי צור נפגע הערב (ב') מירי של מחבל פלסטיני מהכפר הסמוך בית אומר, קליע חדר את חלון הבית ורק במזל האירוע הסתיים ללא נפגעים. הירי לעבר בתי היישוב אינו חריג ובתקופה האחרונה סובלים תושבי היישוב מירי בלתי פוסק.

בהודעה שנשלחה לתושבי היישוב נכתב: "בשעה 22:13 נורה צורר לעבר הישוב, כדור בודד פגע בבית משפחה. הכדור חדר לתוך הבית ועבר דרך הסלון. ב"ה לא היו נפגעים בגוף. הצבא מתייחס לאירוע במלוא החומרה ופועל בשעה זו על מנת לאתר את היורים. שימו לב יש כוחות צבא רבים בישוב ובסביבתו.
כמו כן, ראש המועצה ירון רוזנטל הגיע למקום".

הבית שנפגע

הבית שנפגע צילום: מועצת גוש עציון

כוחות צה"ל סורקים במרחב

דובר צה"ל הגיב לפגיעה בבית ובהודעתו נכתב: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על ירי לעבר היישוב כרמי צור שבחטיבת עציון. זוהתה פגיעה בבית ביישוב ונמצא קליע. אין נפגעים, כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר חשודים".

ראש המועצה ירון רוזנטל הגיב לירי וכתב הערב: "כרמי צור מגינה על גוש עציון מדרום. לא נאפשר לאויב להמשיך להתקיף את היישוב, בלי תגובה תקיפה. ה7/10 הוכיח לנו שמי שמאפשר ירי על תושבים ומכיל את זה, מזמין פגיעה חמורה יותר בעתיד ולא נאפשר זאת".