בגלל רומן אסור עם קצינה: קצין המודיעין של פיקוד דרום עוזב מיידית

בלי קשר למחדל המודיעיני החמור, קצין המודיעין של פיקוד דרום, אל"מ א' ביקש לסיים את תפקידו, זאת בשל רומן שניהל בחודשים האחרונים עם קצינה עליה פיקד. דובר צה"ל: "יסיים את תפקידו לאלתר לאחר שנהג באופן שאינו הולם את הנורמות הפיקודיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 12:22 ד באדר ב'

בגלל רומן אסור עם קצינה: קצין המודיעין של פיקוד דרום עוזב מיידית
חמ"ל בפיקוד דרום, למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה., צילום: דובר צה"ל

קצין המודיעין של פיקוד דרום, אל"ם א', מסיים את תפקידו באופן מיידי, זאת לאחר שנחשף כי ניהל רומן אסור עם אחת הפקודות תחתיו בחודשים האחרונים. אתמול הודיע הקצין לאלוף פיקוד דרום, אלוף ירון פינקלמן, כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בשל האירועים. בצה"ל שוקלים עתה מה כיצד לנהוג בו והאם להדיחו משירות בצה"ל או רק להעבירו מתפקידו, מעבר לכך כמובן, נמצא גם מחדל ה-7 באוקטובר בו כשל המודיעין.

הקצין פנה מיוזמתו ועדכן את מפקדיו

תחילת הפרשה שבועות ספורים לאחר פרוץ המלחמה כאשר הקצין החל לנהל רומן בהסכמה עם קצינה שתחת פיקודו. בהמשך הרומן הגיע לסיומו והקצין פנה מיוזמתו ועדכן את מפקדיו, תוך שביקש לקחת אחריות על מעשיו ולסיים את תפקידו.

אלוף ירון פינקלמן במהלך המבצע

אלוף ירון פינקלמן, הקצין הודח. צילום: דובר צה"ל

"אינו הולם את הנורמות הפיקודיות וערכי צה"ל"

אלוף פינקלמן קיבל את בקשתו והוא עזב את התפקיד באופן מיידי, הקצינה גם היא הועברה לתפקיד אחר. בצה"ל כאמור, שוקלים עתה האם להדיחו לחלוטין משירות בצה"ל אך לא ייפתחו כנגדו הליכים פליליים וחקירת מצ"ח. בדובר צה"ל הגיבו לפרסום ובהודעתם נכתב כי "הקצין יסיים את תפקידו לאלתר, לאחר שנהג באופן שאינו הולם את הנורמות הפיקודיות וערכי צה"ל".