מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

התפתחות משמעותית בחקירה: ראיה חדשה מחזקת את החשדות נגד אביעד פריג'ה

ממצא חדש בחקירת מותו של יובל קסטלמן: על מעילו של המנוח לא נמצאו סימני ירי - הראייה מחזקת את החשד שהוא נהרג מירי של הלוחם אביעד פריג'ה, לאחר שפשט את המעיל וירד על ברכיו

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 14/12/23 10:24 ב בטבת התשפד

התפתחות משמעותית בחקירה: ראיה חדשה מחזקת את החשדות נגד אביעד פריג'ה
יובל קסטלמן ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

החשדות נגד הלוחם אביעד פריג'ה מתחזקים: ממצא חדש בתיק החקירה מבסס את החשד שקסטלמן נורה למוות לאחר שפשט את מעילו וירד על ברכיו. חוקרי מחלקת הזיהוי הפליל של משטרת ישראל בדקו את מעילו של המנוח ולא איתרו עליו כל סימני ירי, מה שמבסס את החשד שקסטלמן נפגע אך ורק על ידי החייל, לאחר שפתח לעברו בירי כי סבר בשוגג שהוא מחבל.

הממצא הועבר לידי המשטרה הצבאית

הממצא החדש הועבר בימים האחרונים מהיחידה החוקרת בימ''ר ירושלים לידי המשטרה הצבאית החוקרת והוא עשוי להוכיח את החשדות נגד פריג'ה עוד בטרם תסתיים נתיחת גופתו של קסטלמן. כזכור, בהסכמת משפחתו של קסטלמן בתחילת השבוע נותחה גופתו והתברר כי בניגוד לעמדת המשטרה בגופה נמצאו קליע ורסיסים.

זירת פיגוע הירי בירושלים

זירת פיגוע הירי בירושלים, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

המשפחה זעמה: "ה-7 באוקטובר של משטרת ישראל"

משפחתו של קסטלמן אמרה בראיון ל- ynet Live כי המשטרה טענה שאין צורך בנתיחה, על אף שמתיעוד ה-CT רואים שיש שיירי מתכת גדולים שנשארו בגופו של יובל. הם המשיכו וקראו למחדל "ה-7 באוקטובר של משטרת ישראל". בתגובה לממצאים החדשים הנחה מנכ"ל המשטרה את ראש אגף החקירות לבדוק את התנהלות החקירה.